شناسهٔ خبر: 84627 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

روحانی امروز با قطار به قم می رود

روحانی رئیس جمهور امروز " چهارشنبه " با قطار به شهر مقدس قم سفر می کند.

به گزارش  نماینده به نقل از واحد مرکزی خبر، رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور پس از استقبال مردمی از سه راه بازار قم تا حرم مطهر انجام می شود، در جمع مردم ولایتمدار قم در صحن امام رضا  حرم مطهر سخنرانی می کند.

قیومی، افتتاح آزاد راه  قم - گرمسار، دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، استادان حوزه  علمیه  و سخنرانی در مدرسه فیضیه را از دیگر برنامه های رئیس جمهور در نخستین  روز  سفر به  قم  اعلام  کرده است.  

وی گفت: رئیس جمهور در صبح روز پنج شنبه  با آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله سبحانی،  آیت الله موسوی و نیز اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار خواهد کرد.

رئیس مرکز ارتباطات،  اطلاعات  و  تبلیغات دفتر رئیس جمهورگفت: آقای روحانی عصر پنجشنبه  نیز به دیدار ایثارگران در استانداری قم خواهد رفت و بعد ازآن در ادامه دیدارهای خود با  مراجع تقلید و آیت الله  شبیری زنجانی، آیت الله نوری همدانی  و آیت الله جواد آملی دیدار می کند.

قیومی گفت: از دیگر برنامه های رئیس جمهور دیدار با نخبگان و ایثارگران و شرکت در جلسه شورای اداری استان است که  عصر پنجشنبه در استانداری برگزاری می شود.  

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهوری گفت: آخرین برنامه رئیس جمهور در استان  قم برگزاری نشست خبری با خبرنگاران است.

نظر شما