شناسهٔ خبر: 84407 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اختصاص بودجه به NGO ها تحت لوای مقابله با ریزگردها شائبه‌زاست

غضنفرابادی43 عضو کمیسیون قضایی گفت: دولت بودجه مقابله با ریزگردها را نباید از محل منابع روستاهای محروم بردارد و طرح مجدد آن شائبه بی‌حساب و کتاب بودن در اختصاص این بودجه به NGO ها تحت مقابله با ریزگردها را پیش آورد.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد جوسازی‌های برخی رسانه‌ها علیه مجلس و متهم کردن نمایندگان به کاستن از بودجه سازمان محیط زیست برای مقابله با ریزگردها، گفت: بودجه ۶۰ میلیارد دلار در کمیسیون تلفیق مطرح شد و رأی نیاورد و در حقیقت حذف شد.

وی با اشاره به طرح این موضوع از سوی نماینده اردکان و رئیس فراکسیون محیط زیست در صحن علنی مجلس جهت بازگرداندن این مبلغ افزود: این مبلغ قرار بود از محل منابع نیازمندترین قشر جامعه یعنی دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرهای کوچک به NGO ها تعلق گیرد که با مخالفت مجلس مواجه شد.

غضنفرآبادی ادامه داد: دولت این بودجه را باید از جای دیگری تامین کند و طبیعی است که مجلس از روش پیشنهادی نگران شد، چرا که شائبه بی‌حساب و کتاب بودن در اختصاص این بودجه به NGO ها تحت مقابله با ریزگردها پیش آمد.

نظر شما