شناسهٔ خبر: 84350 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

موسوی اصل عنوان کرد:

مبارزه با گفتن محقق نمی‌شود

موسوی اصل43 عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مبارزه با فساد با گفتن محقق نمی‌شود و اگر مسئولان اراده‌ای برای مبارزه با فساد دارند بهتر است به جای طرح آن در مجامع عمومی مفسدین را شناسایی و حق مردم را بازپس گیرند.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی اصل نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به صحبت‌های سخنگوی دولت و معاون اول رئیس‌جمهور در مورد وجود برخی مفاسد در کشور گفت: مقامات مسئول باید بدانند که با حرف نمی‌توان با فساد مقابله کرد و اینکه بگوییم دیگران مرتکب فساد شدند و ما دستمان پاک است مشکلی حل نمی‌شود بلکه این قبیل اقدامات تنها موجب بی‌‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود.

وی افزود: اگر مسئولان اراده جدی برای مقابله با فساد دارند باید از پرداختن به آن در مجامع عمومی پرهیز کنند باید مفسدین را شناسایی کرده و حق و حقوق مردم را از آنها بگیرند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مسئولان نباید با اظهارات خود جامعه را ملتهب کرده و موجبات بی‌اعتمادی مردم به نظام را فراهم کنند و اگر فسادی رخ داده آن را از طریق ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پیگیری و فرد مفسد را پیدا و به جامعه معرفی کنند.

موسوی اضافه کرد: آقای جهانگیری که از وقوع فساد در کشور خبر می‌دهد خود عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است و بهتر است به جای تریبون نماز جمعه این موضوعات را در جلسات همان ستاد مطرح و بررسی کنند.

نظر شما