شناسهٔ خبر: 84281 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ایرج عبدی:

حضور فعال حزب رهروان در انتخابات مجلس دهم

عبدی43 دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از فعالیت حزب رهروان در انتخابات مجلس دهم خبر داد.

به گزارش نماینده، ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه اخیر برای تشکیل حزب رهروان اظهار داشت: در جلسه اخیر بنا بر این شد تا شاخه‌های استانی نیز تشکیل شود، اما در مورد انتخاب اسم برای حزب و چگونگی ساختار مرکزی، جمع‌بندی صورت نگرفت و در صورت جمع‌بندی در این بخش کار درخواست ثبت حزب نیز انجام می‌شود.

وی افزود: در این جلسه اعضا به پنج کارگروه تقسیم شدند که هر کارگروه وظایفی را در حوزه‌های دفاتر مرکزی و استانی، تدوین اساسنامه، انجام امور استانی، تشکیل و ثبت حزب و ... برعهده داشته و به انجام می‌رساند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه تاکنون بحثی در خصوص تعیین منابع مالی حزب مطرح نشده است، خاطرنشان کرد: تاکنون برنامه‌ای برای دیدار اعضای حزب با مقامات بلندپایه سیاسی کشور ریخته نشده است، اما پس از تشکیل گروه‌ها در بخش‌های مختلف همچون استانی و ... این کار انجام خواهد شد.  

عبدی در پایان تصریح کرد: فرآیند تشکیل حزب به کندی انجام می‌شود، اما همه اعضا برای تشکیل آن مصمم هستند و حزب رهروان به قطع در انتخابات مجلس دهم فعالیت خواهد داشت.

نظر شما