شناسهٔ خبر: 84073 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

"ابتکار" بدترین شیوه مدیریتی را انتخاب کرده‌ است

اسماعیل جلیلی43 نماینده مردم مسجد سلیمان با اشاره به سخنان رئیس سازمان محیط زیست در مورد حذف اعتبار مقابله با گرد و غبار در مجلس گفت: خانم ابتکار بدترین شیوه مدیریتی را انتخاب کرده‌ و با این گفته‌ها به دنبال عدم پاسخگویی است.

به گزارش نماینده، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور در گفت‌وگو با تسنیم، با انتقاد سخنان اخیر معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در مورد حذف اعتبارات مقابله با ریزگردها در کمیسیون تلفیق اظهار داشت: خانم ابتکار به جای برنامه‌ریزی برای مقابله با گردوغبار و ریزگردها در مقابله با نمایندگان برآمده است.

وی با اشاره به نحوه رسیدگی به پیشنهادات در زمان بررسی لایحه بودجه گفت: برای اطلاع مردم عرض می‌کنم که در دوره رسیدگی به لایحه بودجه هر پیشنهادی که در کمیسیون تلفیق یا کمیسیون‌های تخصصی مطرح می‌شود، ابتدا ثبت شده سپس در جلسات رسیدگی می‌شود. بنابراین ایشان که چنین ادعایی دارد یک پیشنهاد از نمایندگان استان‌های مواجه با ریزگردها مبنی بر حذف اعتبارات مقابله با ریزگردها بیاورد یا آدرسی بدهد که گفته ایشان را تایید کند.

نماینده مردم مسجد سلیمان برهمین اساس تصریح کرد: متاسفانه اظهارات هانم ابتکار غیرصادقانه است چراکه هیچ یک از نمایندگان استان‌های خوزستان، کرمانشاه یا لرستان در کمیسیون تلفیق پیشنهادی برای حذف اعتبارات مورد اشاره ایشان نداشته‌اند و خانم ابتکار با این گفته قصد فرافکنی و تهمت زدن داشته و به دنبال عدم پاسخگویی است.

جلیلی با بیان اینکه خانم ابتکار بدترین شیوه مدیریتی را انتخاب کرده‌ است، تاکید کرد: این‌گونه اظهارنظرها مشکلی را برطرف نمی‌کند، بلکه هدف اصلی که مقابله با گرد و غبار است، در حاشیه موضوعاتی قرار می‌گیرد که جز اتلاف وقت و انرژی چیزی عاید مردم نخواهد شد. البته برای حل این مشکل نیاز به منابع مالی، انسانی و تکنولوژیکی است، اما به اراده جمعی عملگرا نیز شدیدا نیاز است.

وی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه دولت برای تامین منابع مورد نیاز موافقت کرده است، اظهار امیدواری کرد که سازمان محیط زیست به جای پرداختن به حاشیه‌ها، وظیفه و ماموریت‌های محوله خود را به طور اثربخش دنبال کند.

 

نظر شما