شناسهٔ خبر: 83839 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

غبطه تهیه کننده مشهور به عوامل فیلم محمد رسول الله(ص)

سید محمود رضوی 43 سید محمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون نوشته است: غبطه خوردم بر تمام کسانی که در ساخت این اثر عظیم حتی به اندازه "مثقال ذره" دخیل بوده اند که خیر آنها را کریم به بهترین نحو جبران خواهد نمود.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سید محمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون که تهیه آثاری همچون فیلم های سینمایی دهلیز، درباره الی و معراجی ها و سریال موفق پرده نشین را در کارنامه دارد، درباره این پروژه بزرگ سینمایی نوشته است:

تماشای فیلم محمد رسول الله(ص) خلق هنری «آقای مجیدی»، از شب گذشته حلاوت و شیرینی وصف ناپذیری در وجودم بر جای گذاشته است.

خدا عنایتی به این گروه عظیم کرده و قسمتی از رسالت تبلیغ دین مبین اسلام و پیامبر اعظم(ص) را بر دوش آنها قرار داده و به لطف خدای منان به خوبی این مهم به نتیجه رسیده است.

برای من این فیلم تکمله ای بود بر نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا و وجه بصری این نامه را کامل نمود و ان شاء الله با نمایش این اثر جهانیان، "رحمة للعالمین" را بیشتر و بهتر درک می نمایند.

زبان فیلم، زبانی جهانی و با نگاهی درست به اعتقادات دیگر ادیان بود که قطعا از این جنبه اثرات خوبی را در پیروان ادیان الهی خواهد داشت.

در جنبه های هنری، آقای مجیدی از تمام امکانات و قابلیت های این مدیا استفاده درست نموده اند و در مورد تمام جزئیات فیلم دقت شده است و به قطع یقین می توان گفت این فیلم با هیچ اثری در سینمای ایران در جنبه های گوناگون قابل مقایسه نیست.

غبطه خوردم بر تمام کسانی که در ساخت این اثر عظیم حتی به اندازه "مثقال ذره" دخیل بوده اند که خیر آنها را کریم به بهترین نحو جبران خواهد نمود.

اما نگران تفاسیر و نقدهای جزئی هستم که معمولاً بعد از دیدن این آثار در رسانه ها شکل می گیرد که اکثرا از سر سلیقه و نگاههای سطحی است که امیدوارم دوستان نفسانیات خود را کنار بگذارند و کلیت این فیلم و اثری که در جهان خواهد گذاشت را ببینند و از اظهار نظرهای بی جا خودداری کنند، ان شاء الله.

در پایان باید گفت که این عزیزان جهاد کرده اند و کار بس عظیم را به انجام رسانده اند و در پیشگاه حضرت احدیت تفاوت است بین امثال بنده که با آسودگی فیلم می سازیم و این عزیزان که کاری جهادگونه را به نتیجه رسانده اند و خدا نیز بشارت داده است که:

فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا جهادکنندگان را بر آنها که از جهاد سر می تابند به مزدی بزرگ برتری نهاده است.

شایان ذکر است فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) تا چهارده سالگی پیامبر اکرم(ص) را روایت می‌کند و پس از سالها انتظار، امسال در بخش غیررقابتی جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.

نظر شما