شناسهٔ خبر: 83473 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

در حاشیه عصبانیت «فریدون» در پاسخ به یک سؤال

رگ‌های برآمده گردن که ضعف استدلال را نشان می‌دهد!

حسین فریدون

نماینده - در دنیای رسانه و بین خبرنگاران رایج است که وقتی سؤالی از مسئولی می‌پرسند و این سؤال به‌جای جواب با عصبانیت و فحاشی آن مسئول روبرو می‌شود نشان از آن دارد که این شبهه دربرگیرنده بخشی از واقعیت است که آن مقام محترم می‌خواهد با عصبانیت و بلندی صدا تکذیبش کند درصورتی‌که اگر چنین نباشد نیازی به بلند کردن صدا نیست و با استدلال می‌توان همه‌چیز را توضیح داد.

درباره پرداخت ۵ میلیاردی بابک زنجانی به ستادهای رئیس‌جمهور محترم خبرنگاران از برادر آقای روحانی در مراسم ختم والده رئیس‌جمهور سابق سؤالی پرسیدند که این سؤال با عصبانیت حسین فریدون و نیز این عبارت که «بیجا کرده‌اند» مواجه شد.

طبیعتاً آقای فریدون دوستانی دارد که اهل رسانه باشند و برادر محترم رئیس‌جمهور با آنان مشورت کند و ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم با آنان به شور بنشیند و سؤال کند که «عصبانیت و فحاشی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار» چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

به گفته شاعر شیرین‌سخن «دلایل قوی باید و معنوی - نه رگ‌های گردن به حجت قوی»

ازاین‌روی از دولت محترم که در طول فعالیت همواره منتقدان را با الفاظ زشت و توهین‌آمیز مخاطب قرار می‌دهد و آنان را بی‌سواد و فاقد شناسنامه و تازه به دوران رسیده و ... می‌خواند درخواست می‌کنیم به‌جای هتاکی، زبان به استدلال بگشایند که اگر دلیل قوی داشته باشند شبهات خودبه‌خود برطرف می‌شود و کسی تاکنون ندیده که سؤالی با تندی از ذهن خبرنگاری خارج‌شده باشد و یا رسانه‌ها پاسخ خود را در آن باب گرفته و ادامه کار را رها کرده باشند.

نظر شما