شناسهٔ خبر: 83111 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

دشمن با شایعه سونامی سرطان می‌خواهد مردم را نسبت به زندگی ناامید کند

آریایی نژاد43 عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: انتشار شایعه سرطان زا بودن پارازیت، و سرطان زا بودن مواد غذایی و سونامی سرطان از طرف دشمن، تنها برای ناامید کردن مردم از سلامتی و دلسردی آنها نسبت به انقلاب است.

به گزارش نماینده، احمدآریایی‌نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، درباره واژه سازی رسانه‌ای در جهت بر هم زدن آرامش جامعه، ایجاد شایعه سونامی سرطان در ایران و این که درموج عظیمی از سرطان جامعه را فراگرفته است، گفت: یکی از اهداف دشمن ایجاد ناامیدی است زیرا اگر انسان به آینده امید نداشته باشد انگیزه‌ای برای تحرکت، زندگی، رسیدن به آرزو ها و برنامه‌های بلند مدت خود ندارد و این برنامه بلند مدت دشمن است که می‌خواهد ناامیدی را به مردم ایران القا کند و نسبت به آینده خود و کشورشان دلسرد شوند.   

وی درباره نقاطی که دشمن بیش از گذشته نسبت به آنها واکنش نشان می دهد و روی آنها تاکید دارد، گفت: دشمن از دریچه‌ای وارد می‌شود که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به دستاورد‌های انقلاب مرتبط است. بحث پارازیت برای مقابله با شبکه‌های ماهواره ای و سرطان‌زا بودن مواد غذایی، اینها مسائلی هستند که می‌خواهند مردم را از سلامتی خود ناامید کنند و این ناامیدی را در جامعه به قدری گسترش دهند تا هجمه بزرگی علیه انقلاب ایجاد شود. ‌

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد: اگر مسئولین از این مخاطرات مطلع هستند برای چه در میان مردم زندگی می‌کنند؟ آنها نیز می‌توانستند از میان مردم خارج شوند و جان خود را نجات دهند، این مسئله نشان می‌دهد که این حرف‌ها تنها شایعه‌هایی بی‌پایه و اساس است و مردم به هیچ عنوان نباید نسبت به حرف‌های دشمن احساس خطر کنند، از طرفی ما به تمامی دانشمندان خود اعتماد داریم و می‌دانیم که تمامی صنایع و فناوری‌های کشور از بالاترین درجه استاندارد‌های جهانی برخوردار است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید

افسران

نظر شما