شناسهٔ خبر: 83063 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام کیائی نژاد در گفتگو با «نماینده»:

هشدار رهبری باعث میشود تیم مذاکره کننده حواسشان جمع باشد/ بررسی طرح مجلس برای جلوگیری از توافق بد، بعد از تعطیلات

مفید کیائی نژاد/2 نماینده مردم طالقان با اشاره به طرح امضا شده در مجلس جهت جلوگیری از توافق بد اظهار داشت: این طرح علی القاعده بعد از تعطیلات بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام مفید کیائی نژاد در گفتگو با نماینده با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در خصوص پسندیده نبودن دو مرحله ای شدن مذاکرات تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبری پیداست که در دو مرحله ای شدن عواقب و ضررهایی وجود دارد لذا مقام معظم رهبری برای پیشگیری از آسیبها در بیانات خود این مسئله را اظهار داشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تأکید کرد: هشدار رهبری باعث می شود آقایان تیم مذاکره کننده ما حواسشان را جمع کنند و بدانند مذاکره کنندگان به هیچ عنوان حاضر نیستند منافع ما را در نظر بگیرند و قطعاً منافع خود را مدنظر دارند. لذا هشدارهای مقام معظم رهبری به جهت اینست که یک وقت احساس نشود که ما عقب نشینی کرده ایم زیرا اگر ذره ای عقب نشینی داشته باشیم به ضرر منافع کشور تمام خواهد شد.

وی با اشاره به طرح امضا شده در مجلس به جهت جلوگیری از توافق بد اظهار داشت: این طرح از معدود طرح هایی بود که با رأی بسیار بسیار بالایی امضا شد و حتی اگر دوفوریت این طرح هم مطرح میشد، رأی بسیار بالایی را می آورد. ولی بهرحال نظر طراحان یک فوریت این طرح بود که رأی بسیار بالایی هم داشت که علی القاعده بعد از تعطیلات بررسی خواهد شد.

نماینده مردم طالقان در خصوص میزان عملیاتی بودن این طرح تصریح کرد: عملیاتی شدن این طرح ممکن است زمان ببرد ولی نفس این اقدام در مقابل شیطنت طرفهای غربی لازم بود که عکس العمل قاطعی بود که هم در داخل و هم در خارج نیز موجی ایجاد کرد.

کیائی نژاد در نهایت تأکید کرد: همانطور که رهبری در فرمایش امروزشان فرمودند، ان شاءالله مردم عزیز، شریف و شهیدپرور ما چون همیشه در روز ۲۲ بهمن در صحنه باشند و دشمن مأیوس را مأیوس تر نمایند.

نظر شما