شناسهٔ خبر: 83062 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نوروزی در گفتگو با نماینده خبر داد:

خروج از NPT یکی از جزئیات طرح مجلس برای جلوگیری از توافق بد است

رحمت الله نوروزی/2 نماینده علی آباد با اشاره به طرح مجلس برای جلوگیری توافق بد تأکید کرد: این طرح با نظر مثبت اکثریت نمایندگان به امضا رسیده که یکی از جزئیات آن خروج از NPT است.

رحمت اله نوروزی در گفتگو با نماینده، ضمن اشاره به بیانات امروز رهبری تصریح کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری همه موارد میان طرفین مذاکره باید روشن، واضح و غیرقابل تفسیر و تأویل باشد. اگر موارد مبهم و توافقات کلی باشد هر روز شاهد مباحث و بهانه های جدید خواهیم بود همانگونه که تاکنون نیز چنین بوده و یک روز بحث موشکی و روزی دیگر گزارشات احمد شهید و غیره دستمایه بهانه جویی ها بوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همچنان تأکید کرد: همانگونه که رهبری فرمودند کسی با توافق مخالف نیست و مخالفت ها با توافق بد است.

وی با اشاره به طرح مجلس برای جلوگیری توافق بد تأکید کرد: این طرح با نظر مثبت اکثریت نمایندگان به امضا رسیده که یکی از جزئیات آن خروج از NPT است.

نماینده علی آباد در نهایت ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط خاصی که قرار داریم، مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر بر حقوق مسلم هسته ای خود تأکید خواهند کرد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۸ ۱۲:۵۶خوزستانی 0 0

    آقای همت عزیز با این حرفات تن پدرت رو توی گور لرزوندی ایشاالله این طور که دل یک مادر رو که مادر 4 شهید لرزوندی و چشاش پر از اشک شد خدا چشات پر از اشک کنه ایشالله خیر نبینی که اسم پدرت هم بد  نام کردی 
    مسلمون تا دیروز عکس پدرت سر در خونه یک مادری بود که 4 تا پسرش رو تقدیم ایران کرده  انقد پدرت رو دوست داشتن اما امروز پسرش داره این طور گستاخانه حرف میزن و به مردم مظلوم خوزستان بی احترامی میکنه 
    اگر شهید های ما کم بودن اما جنگ توی شهر های ما بود ناموس ما پول ما خونه و زندگی ما خراب شد شهید دادیم اما تهرانی که در آسایش بود و فقط نیرو میفرستاد من مثل تو نیستم که نادیده بگیرم اما ما ایرانی هستیم همه برادر هستیم اما تا اخر عمرم ازت بدم میاد دیگه چون دل مادر 4 شهید رو لرزوندی -- صمیمی ترین دوستم مشکل تنفسی داشت و 2 روز پیش خاکش کردیم به خاطر خاک همسایه ما بیماری شیمیایی و 10 روز توی اتاق زندانی شده به خاطر همینت خاک یک پسر 4 ساله از دنیا رفت به خاطر همین خاک اون وقت توووووووووووووووو ...............
    دل پدرت رو لرزوندی 
                                

نظر شما