شناسهٔ خبر: 83054 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمون و جهانبخش برای امید بازی می‌کنند

تیم ملی امید ایران مدیرفنی تیم فوتبال امید ایران اعلام کرد که علیرضا جهانبخش و سردار آزمون برای این تیم در مرحله انتخاب مقدماتی امید به میدان می‌روند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، حبیب کاشانی در نشست خبری عصر امروز خود که در محل شهرداری منطقه ۹ برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه اتحاد خوبی بین اصحاب رسانه و تیم امید بوجود آمده است و این تیم روند رو به رشدی را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به شایعه حضور مایلی‌کهن در باشگاه پرسپولیس یا باشگاه‌های دیگر فوتبال عنوان کرد: روز گذشته یکی از خبرنگاران نیز با من تماس گرفت و در این خصوص از من سوالی کرد که اجازه بدهید به رسم احترام فردا در مورد این موضوع صحبت کنیم.

مدیرفنی تیم فوتبال امید ایران افزود: روز گذشته برای تماشای بازی پرسپولیس- ملوان رفتم، پیش بینی می‌شد برخی شائبه‌ها به وجود بیاید اما من هوادار این تیم هستم و شرایط این باشگاه حساس است. اوضاع پرسپولیس و آسیب آن برای همه تیم‌های بزرگ جهان هم رخ می‌دهد. من از بچگی پرسپولیسی بودم و حالا می‌دانیم این تیم دچار آسیب روحی- روانی شده و نیاز به کمک دارد.

وی با بیان اینکه پس از اردوی ترکیه مایلی کهن را ندیده، ادامه داد: مایلی‌کهن استاد و پیشکسوت ما است. من تنها یکبار بعد از اردوی ترکیه تلفنی با وی صحبت کردم. اگر ایشان در مورد موضوعاتی که مطرح می‌شود، با من صحبت کنند من نیز مشاوره می‌دهم. در زمان باقیمانده تنها باید به فکر تیم امید باشیم، از دوستان و کادرفنی هم خواستیم به هیچ پیشنهادی توجه نکنند.

کاشانی در خصوص استفاده از لژیونرهایی همچون آزمون و جهانبخش برای این تیم بیان کرد: با توجه به همزمانی اردوی سوئد توافقی شده که این بازیکنان در اختیار تیم قرار بگیرند. من و خاکپور جلسه ای با کی روش و کفاشیان داشتیم. ما در بازی های مقدماتی به سر می بریم که این مرحله آغاز حضور ما در المپیک است و من مطمئنم مسئولان تیم ملی از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

وی اضافه کرد: بازی‌های ما، بازی های رسمی است، اما بازی‌های تیم ملی بزرگسالان دوستانه است. ما نمی‌خواهیم تیم ملی امید با بردن بازیکن به باشگاه‌ها ضربه بزند. ما به دنبال تعامل هستیم و امیدواریم از فروردین‌ماه به تیم ملی امید کمک شود.

مدیرفنی تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیستید در صورت شکست، هجمه‌هایی همچون حمله به کی‌روش به تیم شما نیز وارد شود؟، توضیح داد: بارزترین نکته تیم ملی المپیک این است که تواضع داریم و از هیچکس نیز توقعی نداریم. ما با همه راه می‌آییم، با هر کسی کار داشته باشیم پشت در اتاقش می نشینیم.

وی تصریح کرد: هفته پیش جلسه‌ای با تاج داشتیم که دو موضوع مهم را عنوان کردیم که از دستمان خارج بود. اولین مساله این است که ما در ایران میزبانیم، ولی شرایط میزبانی‌مان هنوز مشخص نیست. سه ورزشگاه تختی، دستگردی و آزادی را انتخاب کرده‌ایم و AFC فقط یک ورزشگاه را تایید کرده که بازی‌ها در ورزشگاه دستگردی افتاده است که با توجه به کیفیت این زمین، شرایط برگزاری بازی در آن وجود ندارد.

کاشانی در خصوص لغو بازی های هفته بیست‌وسوم عنوان کرد: با توجه به زمان اردو خواستیم تا هجدهم لغایت بیست‌وپنجم برای انجام دو بازی تدارکاتی به کویت برویم. تاج به ما در خصوص لغو هفته بیست‌وسوم قول داد. امیدوارم این دو مشکل حل شود. اگر استادیوم آزادی انتخاب نشود و اگر قرار است بازی ها در دستگردی برگزار شود، با توجه به تعداد بازی ها، کیفیت زمین آسیب زیادی می بیند و این به ضرر ما است. تا جایی که حتی اگر افغانستان میزبان می شد، برای ما بهتر بود. امیدوارم این مشکل حل شود.

وی در ادامه یادآور شد: تا الان تقریبا وقت را از دست دادیم اما این کادر فنی و بازیکنان توانایی را دارند که به موفقیت دست پیدا کنند، آنها به خوبی فعل خواستن را صرف کردند و پیشرفت خوبی داشتند. ما در تیم امید از لحظه هم استفاده می کنیم و بازیکنان و کادر فنی قدر تک تک لحظه ها را می دانند. حتی ما در برخی از اردوها سر ثانیه و وقت صبحانه به مشکل خوردیم.

سرپرست تیم فوتبال امید ایران افزود: ما وارث تیمی بودیم که از لحاظ روحی و شخصیتی کاملا به مشکل برخورده بود و این تیم حدود یک سال هیچ بازی را با پیروزی پشت سر نگذاشته بود. اما با این حال کادر فنی به شدت روی بازیکنان کار کرد و این بازیکنان به حدی آماده شدند که در بازی مقابل اوکراین که تیم چهارم اروپا بود، به نحو احسن بازی کنند.

وی در خصوص نقش کارلوس کی‌روش در تیم ملی المپیک، گفت: در قرارداد کی‌روش این بند وجود دارد که او باید روی تیم ملی المپیک نظارت داشته باشد اما اردوی اول ما با جام ملت‌های آسیا همزمان شد و در برخی از اردوهای ما هم تطابق زمانی وجود داشت. اما در جلسه‌ای که با ایشان داشتیم، تاکید شد که او هر مشاوره‌ای دارد به ما بدهد. او از بعد انسانی می‌تواند به ما مشاوره بدهد، زیرا از وظیفه اداری او هم در قراردادش ذکر شده که به ما مشاوره بدهد.

نظر شما