شناسهٔ خبر: 82729 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نعمتی در تذکر شفاهی:

بودجه امسال رنگ و بوی اندکی از اقتصاد مقاومتی دارد

بهروز نعمتی43 نماینده مردم اسدآباد در مجلس در تذکری گفت: بودجه امسال با وجود تمام تأکیداتی که شد، رنگ و بوی اندکی از اقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) پس از قرائت گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ در مورد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و قوانین متناظر و پیشنهادهایی در مورد اجرایی شدن آنها در تذکری اظهار داشت: حق مطلب در مورد مطالبات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی موضوع ادا نشده است.

وی ادامه داد: ما فقط در حد شعار امسال را رتق و فتق می‌کنیم و این زیبنده مجلس و دولت و کارگزاران نظام نیست.

نعمتی درباره قوانین مدون که باید مشکل‌گشای اقتصاد مقاومتی باشد گفت: در مورد بودجه امسال به رغم همه تاکیداتی که شد و مشکلاتی که کشور دارد رنگ و بوی کمی از اقتصاد مقاومتی دارد و باید قوانینی در آن گنجانده شود که این بحث در آن دیده شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از قوانین موجود مخل فضای کسب و کار در کشور است خاطرنشان کرد: این قوانین باید به گونه‌ای اصلاح شود که شرایط مفیدی برای اقتصاد مقاومتی در کشور داشته باشد، ‌ زیرا امروز که همه دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا ما را ساقط کنند، ما خودمان کمتر به فکر این موضوع هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ما به اندازه کافی به فکر تحقق مطالبات مقام معظم رهبری نیستیم و فقط در حد شعار و چند بنر و همایش و سمینار به آن پرداخته‌ایم.

گزارش فارس حاکی است در ادامه محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را برعهده داشت تصریح کرد: نگاه قانون‌گذاری نکته مهمی است و باید توجه داشته باشند که سیاست‌های کلی ما اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: بعضی مصوبات ما عاطفی است که مشکل کوچکی را حل می‌کند اما سنگی در برابر اقتصاد مقاومتی می‌اندازد.

نظر شما