شناسهٔ خبر: 82579 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رفتار دوگانه دولت در قبال منتقدان وجود وزرای درجه یک و دو را در کابینه به ذهن متبادر می‌کند

نصرالله پژمانفر/2 نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رفتار دوگانه دولت در قبال منتقدان این معنا را به ذهن متبادر می‌کند که ما در دولت وزیر درجه یک و دو داریم و اینکه دولت به فرصت‌طلبان اجازه می‌‌دهد توانمندی‌های دولت را تضعیف کند ناخوشایند است.

به گزارش نماینده، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به رفتار دوگانه دولت با منتقدان اعضای کابینه خود (وزرای بهداشت و خارجه) گفت: این گونه رفتار دولت در قبال منتقدان این مسئله را به ذهن متبادر می‌کند که گویا از نظر دولت، وزرای درجه یک و درجه دو در کابینه حضور دارند.

وی افزود: متاسفیم که دولت در بخش‌هایی که توفیقاتی داشته توجهی ندارد و توان خود را صرف بخش‌هایی می‌کند که در آن بخش‌ها کامیابی نداشته باشد و نتوانسته توفیق چندانی داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: ناکامی دولت برای ما خوشایند نیست و اگر انتقادی می‌کنیم به این خاطر است که حمایت خود را از دولت داشته باشیم.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: وقتی دولت نسبت به بخش‌هایی که در آن موفقیت داشته، کم‌توجه است و اجازه می‌دهد فرصت‌طلب‌ها آن بخش‌ها را تضعیف کند برای ما ناخوشایند است و برجسته‌کردن ناکامی‌ها به جای کامیابی‌ها باعث می‌شود تا فاصله بین دولت و مجلس بیشتر شود.

وی در پایان گفت: اینگونه عملکرد دولت این مسئله را به افکار عمومی متبادر می‌کند که دولت، دولت کار نیست و دولت سیاسی است و ما امیدواریم دولت همه همت خود را در شرایط حساس کشور در جهت خدمت مردم قرار دهد.

نظر شما