شناسهٔ خبر: 82220 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اصلاح‌طلبان در صدد انحراف افکار عمومی از خدمات قاضی‌زاده هستند

میرگلو43 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شخصیت آقای قاضی‌زاده هاشمی کاملا غیرجناحی است و فعالیت پرتلاش وی برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان جامعه، با اخلاص کامل انجام می‌شود.

به گزارش نماینده، شهلا میرگلوبیات، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باتسنیم با انتقاد از تخریب‌ وزیر بهداشت توسط رسانه‌‌های اصلاح‌طلب و طرح ادعای رقابت قاضی‌زاده هاشمی با روحانی در انتخابات ۹۶، گفت: شخصیت آقای قاضی‌زاده هاشمی کاملا غیر جناحی است و فعالیت پرتلاش وی برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان جامعه، با اخلاص کامل انجام می‌شود.

وی طرح‌ موضوعاتی نظیر نزدیکی آقای قاضی‌زاده هاشمی به بعضی از جریانات سیاسی را برای انحراف افکار از خدمات وی دانست و افزود: اگر قصد نمره‌دهی به وزرای دولت یازدهم را داشته باشیم، آقای قاضی‌زاده هاشمی بالاترین نمره را می‌گیرد چرا که تمام وقت و انرژی خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم کرده است و هیچ‌گاه دستاوردهای دوران مدیریتی خود را با غرض‌های سیاسی ممزوج نکرد. آقای قاضی‌زاده هاشمی یک وزیر متعهد و ولایتمدار است و انتساب وی به بعضی از گروه‌های سیاسی، کذب محض است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: عده‌ای با طرح این موضوعات، درصدد انحراف افکار عمومی از خدمات آقای قاضی‌زاده هاشمی هستند.

نظر شما