شناسهٔ خبر: 82213 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جلسه کی روش با حبیب کاشانی

مدیر تیم ملی امید گفت: ما ۱۰ بازی دوستانه برای تیم ملی امید در نظر گرفته‌ایم که به نظر می‌رسد تدارک مناسبی برای این تیم باشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، حبیب کاشانی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: ما آخرین اردوی خود را در آنتالیا برگزار کردیم و به خاطر اینکه شبیه‌سازی مسابقات را داشته باشیم هفته اول بازیکنان تمرین کردند و در هفته دوم ۴ بازی با تیم‌های آلبانی، میانمار، تیم برتری قزاقستان و اوکراین برگزار کردیم. می‌دانید که تیم اوکراین در رده امیدها تیم چهارم اروپا به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: سوم فروردین ماه بازی‌های مقدماتی انتخابی المپیک در تهران آغاز خواهد شد. به همین دلیل ما اسفند ماه اردویی را در کیش در نظر گرفته‌ایم و بازی دوستانه‌‌ای هم با سوریه در نظر داریم. ۱۸ اسفند هم به کویت خواهیم رفت تا اردوی یک هفته‌ای در آن کشور داشته باشیم و با تیم زیر ۲۳ سال این کشور بازی کنیم. می‌دانید که کویت هم قهرمان خلیج‌فارس شده است.

مدیر تیم ملی امید یادآور شد: ما ۲۵ اسفند به تهران بازخواهیم گشت و پس از آن تمریناتمان را در تهران دنبال می‌کنیم. اولین بازی ما سوم فروردین با نپال خواهد بود. سه ورزشگاه آزادی، دستگردی و تختی را برای برگزاری این بازی‌ها انتخاب کرده‌ایم و هماهنگی‌های لازم هم انجام شده است. ساعت بازی‌ها ۱۵ بود که ما پس از مکاتباتی ما آن را به ساعت ۱۷ انداختیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد قرار است به غیر از تهران میزبانی در شهر دیگری انجام شود گفت: در ابتدا مکاتباتی انجام شده بود و اهواز و ورزشگاه غدیر پیشنهاد شده بود که پس از آن ما با توجه به اینکه ۵ تیم حضور دارند تهران را به عنوان میزبان این رقابت‌ها تعیین کردیم.

کاشانی در مورد اینکه تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌ها ناکام شد و چقدر این احتمال وجود دارد که تیم امید بتواند به رقابت‌های المپیک صعود کند گفت: ابتدا جا دارد که به تمام بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگویم. هیچ بازیکنی در هیچ تیمی برای باختن به میدان نمی‌رود. همه آنها زحمت کشیدند ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره مقابل عراق بازی کردند و دو بار هم عقب افتادند. توانستند آن را جبران کنند. این چیزی جز شجاعت و توانایی آنها را نمی‌رساند. حاج‌صفی سال‌ها زحمت کشیده و حالا در ضربه پنالتی توپش به بیرون رفت. وحید امیری هم همینطور با سن کمی که داشت اما زحمت خود را کشید.

وی افزود: تمام بازیکنان تلاش کردند و ما هم در اینجا تلاش خود را انجام می‌دهیم. تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها بازی‌های زیادی برگزار کرده بودند اما ما کمترین دیدارهای دوستانه را داشتیم و این جای تعجب داشت. این در حالی است که ما ۱۰ بازی را برای تیم ملی امید در نظر گرفته‌ایم که این موضوع مناسب است و می‌تواند تیم را برای مسابقات به خوبی آماده کند.

کاشانی در مورد تعاملی که قرار است با کی‌روش برقرار شود گفت: امروز به صورت اتفاقی با کی‌روش یک ساعت جلسه داشتم. سرمربی تیم ملی برای ارائه برنامه تا جام جهانی ۲۰۱۸ به فدراسیون فوتبال امده بود و من زمانی که او را دیدم در خواست صحبت با او کردم که مسائلی را مطرح کردیم و او هم از صمیم قلب اظهار خوشحالی کرد که به تیم کمک کند و کمک لازم را انجام بدهد.

 

نظر شما