شناسهٔ خبر: 82183 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

خوش چهره:

نمایندگان اصولگرا با انتخاب رحیمی به عنوان رئیس دیوان محاسبات مخالف بودند

خوش چهره نماینده اسبق مجلس با اشاره به ماجرای رأی مثبت مجلس هفتم به ریاست رحیمی بر سازمان دیوان محاسبات کشور، گفت: هنگام رای‌گیری در مجلس هفتم، ما جزو محدود کسانی بودیم که با ریاست رحیمی مخالفت کردیم.

به گزارش نماینده محمد خوش‌چهره، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به محکومیت محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت دهم، گفت: هر آدم منصف سیاسی باید این محکومیت را حرکت در راستای منافع ملی نظام و کارکرد صحیح قوه قضائیه تلقی کند.

وی افزود: با توجه به پدیده نامیمون فساد اقتصادی و علیرغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با فساد اقتصادی و نیز مطالبه عمومی و مردمی در راستای به ثمر نشستن این فرمان، باید محکومیت اخیر را مبارک بدانیم. اگر چه تحلیل محتوایی این پرونده می‌تواند بسیاری از کانون‌های قدرت و ثروت را تهدید کند، اما قطعا از یک پرونده موضوعی نمی‌شود انتظار کالبد شکافی عمومی فساد در جامعه را داشت.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماجرای رأی مثبت مجلس هفتم به ریاست رحیمی بر سازمان دیوان محاسبات کشور، افزود: هنگام رای‌گیری در مجلس هفتم، ما جزو محدود کسانی بودیم که با ریاست رحیمی مخالفت کردیم. البته دلیل مخالف بودن ما اختلاف شخصی با رحیمی نبود، اطلاعاتی بود که نیروهای شاغل در نهادهای انقلابی و دولتی کردستان به بعضی از نمایندگان اصولگرا از جمله بنده ارائه کردند. ما نیز با استناد به آن اطلاعات و اسناد، رأی بر عدم کفایت رحیمی برای تصدی ریاست دیوان محاسبات کشور دادیم.

خوش‌چهره خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه نیروهای ارزشی در مجلس هفتم رای منفی به آقای رحیمی دادند اما بازیگران سیاسی به شکلی ایفای نقش کردند که موفق به رای گیری برای رحیمی شدند. سابقه آقای رحیمی در دولت‌های مختلف قابل بررسی است و این نشان از طولانی بودن ریشه این فساد است.

نظر شما