شناسهٔ خبر: 82156 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

خرازی در خراسان رضوی مطرح کرد؛

نباید اختلافهای میان اصلاح‌طلبان و اعتدالیون به بیرون درز کند/ دولت با سازمان ملل درگیر است

صادق خرازی رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان: باید در انتخابات از خودگذشتگی کرد، باید این وحدت بین نیروی‌های اصلاح طلب و اعتدالی افزایش پیدا کند.

به گزارش  نماینده به نقل از تسنیم، سید محمد صادق خرازی در دیدار با اعضای سابق ستادهای انتخاباتی روحانی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه بسیاری از اصلاح طلبان سال ۸۴ با یکدیگر اختلاف داشتند و این موضوع سبب شد پیروزی در انتخابات را از دست بدهند اظهار داشت: باید در انتخابات از خودگذشتگی کرد، باید این وحدت بین نیروی‌های اصلاح طلب و اعتدالی افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه حزب ندا در جهت افزایش وحدت میان اصلاح طلبان تشکیل شده است، افزود: نباید اختلاف‌های میان نیروهای اصلاح‌طلب و اعتدالی به بیرون درز کند زیرا بسیاری به دنبال ضربه زدن به این جریان هستند.

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان خاطر نشان کرد: حرمت احزاب اصلاح طلب باید نگاه داشته شود، ندا نیز برای افزایش این وحدت تشکیل شده و الا اگر ما به دنبال کسب قدرت بودیم نسبتمان با قدرت خیلی نزدیک بود و می‌توانستیم به راحتی منصب و قدرت بگیریم.

خرازی گفت: در انتخابات مجلس نیز باید این اتحاد را حفظ کنیم، ۸ سال دولت‌های نهم و دهم نتیجه عدم هماهنگی نیروی اصلاح طلب بود. دولت نیز باید فعالیت‌های خود را بر اساس افزایش اعتماد مردم انجام دهد، مردم باید ببینند که دولت به آن‌ها توجه می‌کند.

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه بسیاری از اصلاح طلبان از پرچمداران دفاع مقدس به حساب می‌آیند، اظهار داشت: اصلاح طلبان با قانون اساسی و ولایت فقیه در جمهوری اسلامی فاصله ندارند و این موضوعاتی که توسط عده‌ای مطرح می‌شود صحت ندارد.

وی خاطر نشان کرد: دولت روحانی بسیار مظلوم است، دولت هم اکنون نیز در حال حل کردن مشکلات و میراث گذشتگان است، تمام هدف ما باید حمایت از دولت باشد. این دولت هنوز با سازمان ملل و شورای امنیت و گرگ‌های جهانی درگیر است.

خرازی با اشاره به اینکه شیوه و منطق جمهوری اسلامی در حکومت داری بر اساس رفتارهای امیرالمومنین(ع) است، خاطر نشان کرد: ما اگر از ایشان پیروی می‌کنیم نباید اجازه زندگی و حق پیشرفت را از کسی سلب کنیم. باید فرصت برای حضور جوانان فراهم شود، باید مسئولیت‌ها را به جوانان واگذار کنیم.

نظر شما