شناسهٔ خبر: 82122 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتظار داشتیم دولت از تصمیم خود در انتخاب ابوطالبی عقب‌نشینی نکند

سیدمهدی هاشمی43 نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتظار از دولت این بود که از تصمیم خود در انتخاب ابوطالبی عقب‌نشینی نکند و بهتر است دولت تدبیر، جسارت همراه با تعقل و تعهد را در تصمیمات خود مدنظر داشته باشد.

به گزارش نماینده، سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به جایگزینی خوشرو به جای ابوطالبی به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل، گفت: انتظار ما از دولت و وزارت امور خارجه این بود که تدبیری که در مورد انتخاب حمید ابوطالبی به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل اندیشیده شده بود و اصرارهای دولت بر این تصمیم مورد پیگیری قرار داده و از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کرد.

وی افزود: آفت هر تصمیم؛ تردید، تغییر و تأخیر است. آقایان دولت تدبیر باید در تصمیمات خود از این موارد جلوگیری کنند تا آفتی به تصمیمات آنها وارد نشود و اگر در خصوص این آفت‌ها اقدامی داشته باشند حداقل اقدام خود را توجیه کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: دولت تدبیر باید جسارت خود را در تصمیمات افزایش دهد و این جسارت باید تدبیر، تعقل و تعهدهایی که به ملت دارد باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته اعلام شد که غلامعلی خوشرو به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل انتخاب شده و این در حالی است که پیش از این حمید ابوطالبی برای این کار انتخاب شده بود و با  مخالفت آمریکا دولت گرینه خود را تغییر داد.

نظر شما