شناسهٔ خبر: 82083 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

باخت اوساسونا در صورت نرسیدن نکونام یا انصاری‌فرد

یکی از مسئولان باشگاه اوساسونا خبر داد در صورت نرسیدن جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد به بازی مقابل ساراگوسا این تیم بازنده اعلام خواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، رسانه‌های محلی پامپلونای اسپانیا گزارش دادند، تیم فوتبال اوساسونا همچنان منتظر بازگشت جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد، ۲  بازیکن ایرانی‌اش به جمع سرخپوشان پامپلونا پس از حذف ایران از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا هستند ولی ظاهراً مشکلات اداری بازگشت این ۲  بازیکن را به تأخیر انداخته است.

یکی از مسئولان باشگاه اوساسونا در این مورد عنوان کرد که هنوز مشخص نیست جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد تا پایان این هفته بتوانند به اسپانیا بازگردند. وی همچنین اظهار داشت که اگر این ۲ بازیکن ایرانی اگر پیش از بازی یک‌شنبه اوساسونا مقابل ساراگوسا خود را به پامپلونا نرسانند احتمال اینکه بازی بدون برگزاری با نتیجه انضباطی ۳ بر صفر به سود ساراگوسا اعلام شود، وجود دارد چون در حال حاضر اوساسونا تنها ۷ بازیکن حرفه‌ای در ترکیبش دارد و طبق قوانین هر تیم باید حداقل ۸ بازیکن حرفه‌ای در ترکیب تیمش داشته باشد.

برخی بازیکنان اوساسونا در حال حاضر تیم ملی کشورشان را در رقابت‌های مختلفی همراهی می‌کنند و مصدومیت برخی بازیکنان دیگر دست یان اوربان، سرمربی لهستانی این تیم را بسته است. وی امیدوار است تا با بازگشت حتی یکی از ۲ بازیکن ایرانی‌اش از این مخمصه نجات پیدا کند.

نظر شما