شناسهٔ خبر: 82008 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

درخواست نماینده تاکستان برای پرداخت قیمت خرید تضمینی کشمش از طریق بانک‌های عامل

رجب رحمانی43 نماینده مردم تاکستان با اشاره به این که زمان سررسید کشاورزان برای دریافت قیمت خرید تضمینی کشمش فرا رسیده از بانکهای عامل خواست تا در این زمینه همکاری کند.

به گزارش نماینده به نقل ازایسنا، رجب رحمانی در تذکر شفاهی خود گفت که ۱۷ هزار تن کشمش در قزوین و ارومیه خریداری شده و در حال حاضر سررسید آنها فرا رسیده از بانک‌های عامل و مسئولین مربوطه می‌خواهم به طور جدی از محل هزار میلیارد تومانی که اعتبار آن دیده شده سریعا نسبت به پرداخت قیمت این محصول اقدام کند.

او همچنین گفت: بیمارستان شهر تاکستان آماده است تا در ۲۲ بهمن افتتاح شود. اما پست‌های سازمانی آن هنوز تعیین نشده است. از مسئولین درخواست می‌کنم که نسبت به تعیین پست‌های سازمانی این بیمارستان اقدام کند تا بتواند در موعد مقرر افتتاح شود.

این نماینده مجلس با اشاره به بحران آب نیز تاکید کرد که تاکستان و توابع آن از کمبود آب شرب کشاورزی رنج می‌برند.

رحمانی در پایان به مساله هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: دولت بداند ملت و مجلس پشتیبان دولت است. دولت در این قضیه دست در دست ملت و با تکیه بر فتوای تاریخی رهبری همت خود را متوجه اقتصاد مقاومتی کند و بداند خیری از ناحیه آمریکا و همدستانش عاید ایران نخواهد شد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۲۰:۵۷سعيد 0 0

    جناب اقای رحمانى ازشما عاجزانه تقاضا دارم در مورد کشمش خريداری شده پول ان به مدت 2ماه است که به کشاوزان پرداخت نشده از شما خواهش دارم رسيدگی کنيد با تشکر 
                                

نظر شما