شناسهٔ خبر: 81909 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

عضو کمیسیون تلفیق خبر داد؛

درآمد ۴۸ هزار میلیاردی پیشنهادی دولت برای هدفمندی در سال آینده فعلا تغییر نکرده است

ندیمی43 یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۴ از بررسی پیشنهادات نمایندگان در مورد درآمد دولت از هدفمندی در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش نماینده، ایرج ندیمی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از جلسه امروز کمیسیون تلفیق به بررسی پیشنهادات مربوط به بخش درآمدی هدفمندی یارانه‌ها گذشت اما پیشنهاداتی که منجر به کاهش یا افزایش درآمد دولت از هدفمندی در سال آینده می‌شد هیچ کدام مصوب نشد و تا الان پیشنهاد دولت در لایحه یعنی درآمد ۴۸ هزار میلیاردی دولت از محل اصلاح قیمت‌ها در سال ۹۴ فعلا مبنای عمل است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته در جلسه فردا چهارشنبه کمیسیون تلفیق هم چند پیشنهاد در بخش درآمدهای هدفمندی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن وارد بخش هزینه‌ای هدفمندی یارانه‌ها خواهیم شد که ممکن است در این بخش تغییراتی نسبت به لایحه دولت اتفاق بیفتد.

این عضو کمیسیون تلفیق خاطرنشان کرد: ان‌شاالله در جلسه فردا چهارشنبه کمیسیون تلفیق مباحث درآمدی لایحه بودجه را جمع بندی خواهیم کرد تا جلسات هفته‌ آینده کمیسیون تلفیق نیز به بخش مصارف و هزینه‌ها اختصاص یابد تا بتوانیم در پایان هفته بعد گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه را جمع بندی و به صحن علنی مجلس ارائه کنیم.

نظر شما