شناسهٔ خبر: 81851 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

شیخ نعیم قاسم:

حزب الله لبنان برای هرگونه جنگ احتمالی آماده است

شیخ نعیم معاون دبیرکل حزب الله لبنان: حزب الله مقاومت خود را با اراده بیشتر ادامه داده و برای هرگونه جنگ احتمالی با دشمن در آینده آماده است.

به گزارش نماینده «شیخ نعیم قاسم» در مصاحبه با شبکه المنار و رادیو النور با اشاره به اینکه طرح تشکیل منطقه جدید در مقابل دفاع و پایداری مقاومت شکست خورد و این امری واضح است، افزود: اما ما در برابر اوضاعی دشوار که منطقه را در برگرفته و دروازه آن سوریه است، قرار گرفتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مقابله با هجمه سنگین و جهانی چهار سال اخیر آسان نبود اما شکر خدا محقق شد، گفت: امروز بازیگران بین‌المللی و در راس آنها آمریکا سردرگم شده‌اند.

معاون سید حسن نصرالله تاکید کرد: حزب الله مقاومت خود را با اراده بیشتر ادامه داده و برای هرگونه جنگ احتمالی با دشمن در آینده آماده است؛ حزب الله در راس طرح مقاومت قرار داشته و با تمام تلاش، جان‌فشانی، جهاد  و فداکاری خود برای اینکه امت اسلامی سربلند باشند، به کار خود ادامه خواهد داد.

«شیخ نعیم قاسم» اضافه کرد: امروز برای همه آشکار است که اسرائیل و تکفیری‌ها پروژه تجاوزکارانه واحدی هستند که هدف آنها تخریب منطقه و چندپاره کردن آن است تا اسرائیل بتواند اداره منطقه را به شکل مستقیم در دست بگیرد.

وی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که هدف اسرائیل با وجود مقاومت اسلامی و حزب الله و معادله «ارتش، ملت و مقاومت» محقق نخواهد شد.

معاون دبیرکل حزب الله در پایان گفت: مقاومت و ارتش لبنان در سنگر واحدی قرار گرفتند و با دشمنی واحد مقابله می‌کنند.

نظر شما