شناسهٔ خبر: 81820 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مذاکرات در صورت فرصت‌سوزی برای ایران قطع شود

فتح الله حسینی43 نماینده قصرشیرین در مجلس با بیان اینکه مذاکرات را گزینه مناسب برای رفع سوءتفاهمات هسته‌ای می‌دانیم، گفت: اگر مذاکره خود به خود مبنایی برای فرصت‌سوزی ایران شود، قطع آن را توصیه می‌کنیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰ به استان کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه تاکنون بخش زیادی از مصوبات این سفر اجرایی نشده و انتظار داریم تا با دستور رئیس‌ جمهور در اسرع وقت مصوبات عملیاتی شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای با ۱+۵ افزود: همانگونه که بارها عنوان کرده‌ایم، مذاکرات را گزینه مناسب برای رفع سوءتفاهمات هسته‌ای می‌دانیم، اما اگر مذاکره خود به خود مبنایی برای فرصت‌سوزی ایران شود، قطع آن را توصیه می‌کنیم.

نماینده قصر شیرین خاطرنشان کرد: اکثر مناطق استان کرمانشاه در طول ۸ سال دفاع مقدس در اثر درگیری مستقیم با جنگ و بمباران‌ و شرایط ناامن جنگی نه تنها در هیچ یک از این مناطق، اشتغال‌زایی صورت نگرفته، بلکه با ویران شدن اکثر مراکز موجود این استان از قافله پیشرفت و توسعه در مقایسه با مناطق دور از معرکه جنگ باز مانده و تاکنون انتظارات بر حق و قانونی ایثارگران این استان محقق نشده است.

حسینی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما