شناسهٔ خبر: 81577 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

آغاز ثبت نام مرحله دوم زائران عمره

معاون سازمان حج و زیارت، از آغاز ثبت نام مرحله دوم اعزام به عمره مفرده خبر داد و گفت: در این مرحله ۳۰۰ هزار نفر به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش نماینده، ناصر خدر نژاد در گفتگو با مهر افزود: اعزام های مرحله اول عمره از ایستگاه های پروازی سراسر کشور تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و پس از آن نیز اعزام های مرحله دوم آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هزینه اعزام به عمره در ایام نوروز افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: زائرانی که قصد سفر به عمره در نوروز را دارند پس از آغاز ثبت نام باید حدود ۶ درصد نسبت به سایر گروههای قیمتی هزینه بیشتری پرداخت کنند.

معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: ثبت نام مرحله دوم از روز ۱۶ بهمن ماه جاری حدود دو هفته دیگر در کاروان ها آغاز می شود و متقاضیان طی حداکثر یک هفته باید ثبت نام کنند.

به گفته وی، اولویت های مرحله دوم بزودی اعلام خواهد شد، اعزام زائران نیز از ۲۱ اسفند آغاز می شود و تا ۲۷ خرداد ۹۴ به طول می انجامد و در این مرحله پیش بینی شده ۳۰۰ هزار نفر به سرزمین وحی اعزام شوند.

خدرنژاد با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله سوم عمره نیز در خرداد ماه خواهد بود، گفت: در عملیات عمره امسال بیش از ۷۰۰ هزار زائر قرار است اعزام شوند که در مرحله اول تا کنون اسامی ۲۷۰ هزار زائر برای صدور ویزا به سفارت عربستان در تهران و مشهد اعلام شده است.

نظر شما