شناسهٔ خبر: 81383 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تیم ملی تکمیل‌کننده‌ای چون علی دایی را کم داشت/ عاشق پیامبر(ص) هستم

احسان خواجه امیری/431 خواننده موسیقی پاپ ایران گفت: تیم ملی ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تکمیل‌کننده‌ای همچون علی دایی را کم داشت.

به گزارش نماینده احسان خواجه‌امیری در حاشیه کنسرت موسیقی خود در تالار فدک اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: افتخار می‌کنم که امروز در دیاری هستم که شهرت آن به معنویت و پرورش بهترین استعدادها همچون علی دایی است که همواره اسطوره فوتبال ایران و آسیا است.

وی عنوان کرد: امروز همه ما از باخت تیم ملی برابر تیم عراق ناراحت هستیم و افسوس می‌خوریم که چرا در خط حمله خود تکمیل‌کننده‌ای همچون علی دایی را نداریم که با غیرت تمام در همه بازی‌ها حضور پیدا می‌کرد.

خواجه‌امیری تصریح کرد: مردم اردبیل باید به وجود چنین اسطوره‌ای افتخار کنند که همواره برای تیم ملی در این سرزمین آبرو خلق می‌کرد که قطعا امروز اگر حقمان در فوتبال خورده شده است به دلیل نبود چنین بازیکنانی در رده‌های بالای مدیریتی در آسیا است در حالی که به راحتی می‌توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

خواننده موسیقی پاپ ایران در مورد انتشار جدیدترین آلبوم خود با عنوان «پاییز تنهایی» افزود: این آلبوم ۲۹ آذرماه منتشر شده و هم‌اکنون در اختیار هموطنان است که از آن استفاده کنند.

خواجه‌امیری در مورد برنامه خود برای اجرای کنسرت‌های جدید تا پایان سال گفت: ۹ و ۱۰ اسفندماه با شرکت گروه آوای هنر کنسرتی را در رشت برگزار خواهیم کرد و در تلاش هستیم تا در این کنسرت ترکیبی از برنامه‌های جدید را اجرا کنیم.

وی گفت: برای اولین‌بار است که ترکیبی از تمام آلبوم‌های انتشار یافته را در قالب یک کنسرت اجرا خواهیم کرد که امیدواریم با استقبال مردم روبه‌رو شود.

خواننده موسیقی پاپ ایران به حضور خود برای اولین‌بار در میان مردم خونگرم اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در دو روزی که در اردبیل حضور داشتم فضای گرم و صمیمی را مشاهده کردم و امیدوارم با همراهی گروه کنسرت موسیقی مجرب خود بتوانیم رضایت‌مندی مردم اردبیل را فراهم کنیم.

خواجه‌امیری بیان کرد: بنده مشتاقم در فصل بهار و تابستان به این استان سفر کنم و امیدوارم با فرصتی که فراهم خواهد شد این کار میسر شود.

وی در مورد حضور در جشنواره موسیقی فجر نیز گفت: برای ۲۵ بهمن‌ماه وقتی تعیین شده تا بتوانیم در این جشنواره حضور پیدا کنیم.

یک اثر ویژه برای ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) اجرا خواهم کرد

خواجه‌امیری با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) گفت: عشق و مراد حقیقی بنده نبی مکرم اسلام(ص) است که قطعا در برنامه‌های آینده و آلبوم‌هایی که منتشر خواهم کرد یک اثر ویژه برای ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) اجرا خواهم کرد.

کنسرت موسیقی احسان خواجه‌امیری که با استقبال خوب مردم اردبیل مواجه شد دیروز و امروز سالن‌های فدک را مملو از مشتاقانی کرد که برای دیدن آمده بودند.

نظر شما