شناسهٔ خبر: 81203 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

ازدواج فلسطینی ها با دختران زیر ۹ سال حقیقت دارد؟ (تصاویر)

 شروع زندگی مشترک برای جوانان از نقاط عطف زندگی محسوب می‌شود. «با اجازه پدر و مادرم؛ بله!» این جمله را بارها و بارها سر سفره‌های عقد شنیده‌ایم. تعدادی از جوانان در شرف ازدواج ِ کشور، مراسم جشن عروسی خ صهیونیست‌ها بعد از ضربات مهلک مقاومت در جنگ گذشته عاجزانه از تصاویر مراسم عروسی‌های سنتی و دسته جمعی و خیرخواهانه در فلسطین سوءاستفاده می‌کنند.

به گزارش نماینده، مدتی است در فضای مجازی دست نشانده‌های رژیم صهیونیستی دست به کار شده‌اند و جایی که در مقابل نیروهای پرتوان مقاومت عاجز ماندند، رو آوردند به دروغ‌پردازی به سبک صهیونیستی.

آن‌ها با قرادادن یک فایل ویدئویی در پایگاه‌های اینترنتی خود و نمایش آن مدعی شدند فلسطینیان با کودکان زیر ۹ سال ازدواج می‌کنند.

رژیم صهیونیستی برای اثبات این ادعای مضحک به تصاویری از عروسی‌های دسته جمعی و خیرخواهانه در فلسطین متوسل شده است.

این تصاویر اینقدر واضح است که دروغ‌ و ادعاهای صهیونیست‌ها بیش از پیش مضحک به نظر می‌رسد که صهیونیست‌ها بعد از ضربات مهلک مقاومت در جنگ گذشته عاجزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند.

این عکس‌ها در واقع متعلق به مراسمی است که در ازدواج‌های مرسوم فلسطینیان رخ می‌دهد و در آن داماد‌ها با توجه به سنتشان چند لحظه‌ای قبل از ورود عروس به صورت نمادین با کودکان مزین شده به لباس عروس قدم می‌زنند.

اما صهیونیست‌ها از این سنت فلسطینی‌ها در راستای دروغ‌پردازی و تخریب چهره مقاومت و جنگ روانی خود استفاده می‌کنند. موضوعی که «خالد امایره» تحلیل گر عرب با قلمش در پایگاه اینترنتی پنجره‌ای رو به فلسطین پرده از این حربه پلید صهیونیست‌ها برداشت و نوشت این جشن عروسی منتسب به مراسمی است که حماس با حمایت خود برگزار کرده و در این جشن عروسی ۴۵۰ زوج طبق سنت و آیین اسلامی به خانه بخت رفتند.

این دروغ اسرائیلی این روز‌ها خیلی در فضای مجازی دست به دست می‌شود اما پیدا کردن حقیقت آن خیلی سخت نبود.





نظرات مخاطبان 14 7

  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۲ ۱۴:۳۵ 1 6

    توروخدا.راسته؟منکه داره حالم بد میشه ازاین شایعات
    
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۳ ۱۷:۴۱میتی پارسه 3 10

    آقا اگه دروغه خب عکس عروسای واقعی رو نشون بدین
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۴ ۱۲:۰۴مریم 14 15

    پس عروسای واقعی کجان؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۰:۱۰حسینی 0 5

    اخه عربها ...... ولی نه در این حد که با دختر نه ساله ازدواج کنن
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۱۴:۲۶حسنا 4 16

    
    1. حماس یک شبکه خدمات اجتماعی وسیع را برای حمایت از مردم فلسطین تشکیل داده است که از جمله اقدامات آن برگزاری جشن ازدواج دسته جمعی برای جوانان بی بضاعت بوده است .
    
    2. تصاویر مربوط به همین مراسم ازدواج جمعی می باشد .
    
    3. به دلیل پایبندی به سنت‌های اسلامی درخصوص لزوم نگاه نکردن به نامحرم، نوعروسان در غزه در مقابل جمعیت حاضر نشدند و در عوض دختر‌بچه‌هایی به صورت نمادین دامادها را همراهی می کردند .
    
    4. صهیونیستها از این مراسم و تصاویر آن سوءاستفاده نموده و با شایعاتی از این دست سعی در تخریب وجهه نیروهای مقاومت فلسطینی نمودند 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۱۳:۵۴ص 0 3

    پس چرا بچه ها صورتشون ناراحته؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۰۳:۰۹هدا 6 10

    مگه ما عكس عروسهامون رو ميذاريم، كه از اونها عكس عروسهاشون رو ميخوايم
    بعد هم هيج ادم عاقلي با يك بچه ازدواج نميكنه،اونها هم مثل ما آدم هستند و مطمينا دوست ندارن كه دختر بجه هاشون رو در اين سن شوهر بدن
                                

نظر شما