شناسهٔ خبر: 81123 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رضایی:

حزب‌الله لبنان قطعاً قصاص جنایت اخیر را خواهد گرفت

رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: محور مقاومت دارای استراتژی مشخص است که با یک حادثه از آن استراتژی خارج نمی‌شود که البته قصاص این جنایت اخیر را حزب‌الله خواهد گرفت.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با این اقدام درصدد آن بود که قدرت اطلاعاتی خود را نشان دهد.
 
وی با بیان این که اکنون رژیم صهیونیستی نگران است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نگران آن است که سوریه و مردم لبنان بتوانند علیه تکفیری‌هایی که همچون جبهه النصره در مرز فلسطین هستند پیروز شوند، زیرا این رژیم جعلی می‌توانست از این طریق گروه‌های تکفیری را پشتیبانی کند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جبهه النصره که در منطقه القنیطره است از طریق رژیم صهیونیستی پشتیبانی و حمایت می‌شود و اسلحه و مهمات دریافت می‌کند، از همین رو رژیم غاصب صهیونیستی نگران این موضوع بود که امکان دارد در آن منطقه عملیاتی صورت گیرد که این ارتباط اسرائیل و تکفیری‌ها قطع شود.
 
وی  در پایان خاطرنشان کرد: محور مقاومت دارای استراتژی مشخص است که با یک حادثه از آن استراتژی خارج نمی‌شود که البته قصاص این جنایت اخیر را حزب‌الله خواهد گرفت، زیرا حزب‌الله دارای تدبیر و برنامه دراز مدت است.  

نظر شما