شناسهٔ خبر: 81112 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سرلشکر جعفری در مراسم تشییع پیکر شهید الله‌دادی:

ترکیب شهدای منطقه قنیطره نوید پیروزی قدس عزیز را می دهد/سرانجام پاسداری صادقانه "شهادت" است

سردار جعفری فرمانده کل سپاه گفت: ترکیب شهدای اخیر منطقه قنیطره نشان از وحدت امت اسلامی داشته و نوید پیروزی قدس عزیز را می دهد.

به گزارش  نماینده به نقل از سپاه نیوز، مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمد علی الله دادی صبح امروز (۱ بهمن ماه) در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار داشت: ترکیب شهدای اخیر در منطقه قنیطره نشان از وحدت امت اسلامی و محقق شدن بخش عمده‌ای از اهداف والای انقلاب اسلامی داشته و نوید پیروزی قدس عزیز را می‌دهد.

وی با اشاره به سوابق پاسداری شهید الله دادی در دوران دفاع مقدس و پس از آن اظهار داشت: این شهید والامقام همواره به دنبال پیدا کردن راهی برای جهاد خالصانه و شهادت بود و پس از پیشنهاد نیروی قدس سپاه مشتاقانه با هدف انجام کمک های آموزشی به سمت منطقه لبنان رفت.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: شهید الله دادی روحیات پاسداری مثال زدنی داشت و الگویی برای پاسداران است که بدانیم سرانجام پاسداری صادقانه "شهادت" است.

وی تصریح کرد: پیام این شهادت برای دوستان و دشمنان این است که این راه توقف‌پذیر نبوده و تا آزادی قدس عزیز و محو شدن این لکه ننگین در منطقه مسلمان نشین ادامه دارد.

وی افزود: شهید الله دادی برای جهاد فی سبیل الله هجرت کرد و خداوند متعال پاداش یک عمر مجاهدت و تلاشش را داد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این مسیر پرخطر نیاز به جهادی خالصانه دارد و امیدواریم در این مقطع حساس و مسیر پرخطر لحظه ای کوتاهی نکنیم و متناسب با توانمندی و استعداد خود با خدمتی جهادگونه درصدد پیمودن راه شهدا باشیم.

وی تاکید کرد: از برکت خون شهدا مرزهای ایران اسلامی از امنیت کامل برخوردار است و انقلاب اسلامی خارج از مرزهای ایران با سرعت در حال پیشروی است.

سرلشکر جعفری در پایان اظهار داشت: راه این شهدا والامقام ادامه خواهد داشت و امیدواریم ما نیز بتوانیم در این عرصه به ایفای نقش موثر بپردازیم.

نظر شما