شناسهٔ خبر: 80615 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اقدام ارشاد در جهت حمایت از توهین‌کنندگان به پیامبر(ص) است/ قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم وارد شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اقدام وزارت ارشاد کاملا در جهت حمایت از توهین کنندگان به پیامبر(ص) و مقدسات بوده است، گفت:‌ لازم است قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم در برابر حامیان توهین‌کنندگان به مقدسات وارد شود.

به گزارش نماینده، امیرحسین قاضی زاده در گفت‌وگو با در واکنش به اقدام دوپهلوی وزارت ارشاد در برابر تخلفات رسانه‌ای و توهین به مقدسات در برخی از رسانه‌‌های داخلی اظهار داشت: به نظر من اقدام وزارت ارشاد دوپهلو نبوده بلکه اقدام این وزاتخانه کاملا در جهت حمایت از توهین‌کنندگان به مقدسات و رسول اکرم (ص) بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: متاسفانه عملکرد وزارت ارشاد به نحوی است که مصداق برخوردهای اینچنینی در آن زیاد بوده است. از جمله می‌توان به محکومیت لایحه قصاص اشاره کرد که این مسئله در کنار عدم واکنش ارشاد به دلیل سر و صدای مجلس پیگیری و محکوم شد.

وی بیان داشت: غرب ظاهرا درصدد است توهین به رسول الله (ص) را عادی کند تا زمینه بازی با مقدسات مسلمین جهان را ایجاد کند که این امر بابی در جهت توسعه تروریست است.

به گفته این نماینده مردم ایران در مشهد و کلات، عده‌ای از حمایت از تروریست و توهین به مقدسات خوشحال می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم وزارت ارشاد رویه خود را در برابر رسانه‌های توهین کننده به مقدسات اصلاح کند، گفت: البته این امرشاید امیدی محال باشد.

وی با تاکید بر ضرورت ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی‌العموم در این شرایط، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون در چنین شرایطی دادستان کل می‌تواند به عنوان مدعی‌العموم در برابر حمایت‌کنندگان از توهین‌کنندگان به مقدسات وارد شود.

 

نظر شما