شناسهٔ خبر: 80582 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

خریدار پرسپولیس پیدا شد

پرسپولیس43 یکی از اپراتور متمول تلفن موافقت خود را با خرید باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است.

به گزارش نماینده، چندی قبل که سازمان خصوصی سازی از قیمت گذاری ۲۹۰ میلیارد تومانی پرسپولیس برای انتقال به بخش خصوصی صحبت کرد، بسیاری از مدیران سابق این دو باشگاه صدایش به هوا بلند شد که کسی حاضر نمی شود چنین رقمی را پرداخت کند و در واقع ۲۹۰ میلیارد تومان پول بسیاری زیادی برای خرید پرسپولیس و استقلال است.

در همان زمان چهره هایی همچون علی پروین و امیر عابدینی که پیش از این گفته بودند به دنبال خرید پرسپولیس هستند، با مشاهده قیمت گذاری ۲۹۰ میلیاردی پا پس کشیدند و عملاً با انجام مصاحبه های گوناگون انصراف خود را اعلام کردند. این افراد حتی اعلام کردند که فقط می توانند تا ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت کنند و پرداخت ۲۹۰ میلیارد تومان واقعاً از عهده آنها خارج است.

این مساله باعث شد تا نگرانی بابت عدم انتقال پرسپولیس به بخش خصوصی و فروش کامل این باشگاه در بین اهالی فوتبال و هواداران شکل بگیرد.

با این وجود بالاخره به نظر می رسد که این طلسم شکسته شده و یک نفر حاضر شده تا این رقم سنگین و هنگفت را پرداخت کند.

در یکی دو روز گذشته اخباری مبنی بر موافقت یکی از اپراتورهای تلفن بابت خرید پرسپولیس مطرح شد. طی این روزها با پیگیری های صورت گرفته، مشخص شد که این خبر صحت دارد و اپراتور مربوطه آمادگی اش را درخصوص خرید پرسپولیس اعلام کرده است.

با این تفاسیر و اگر رقیب دیگری برای این اپراتور پیدا نشود، شرکت مربوطه در زمان برگزاری مزایده بدون هیچ رقیبی پرپسولیس را صاحب خواهد شد.

پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان در زمان امضای قرارداد انتقال و همچنین مابقی آن در ۲ سال آینده و هچنین مشخص کردن یک استادیوم یکی از شروطی است که برای انتقال پرسپولیس و حتی استقلال به بخش خصوصی مطرح شده است.

منبع: گفتارنیوز

 

نظر شما