شناسهٔ خبر: 80501 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

جریان اصلاحات با حمایت از فتنه آبروی خود را برد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جریان اصلاحات به خاطر حمایت از فتنه آبروی خود را برد،‌ تصریح کرد: آنها می‌دانند که از این توطئه‌ها آبی گرم نمی‌شود اما برای اینکه اعلام کنند ما هم هستیم این اقدامات را انجام می‌دهند.

به گزارش نماینده آیت‌‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به همایش اصلاح طلبان که روز ۲۵ دی با رویکرد حمایت از فتنه‌گران برگزار شده بود، اظهار داشت: خیلی خوب است که چنین مراسماتی برگزار می‌شود و در پی این اتفاقات افراد و جریانات چهره واقعی خود را نشان می‌دهند.  

آیت‌الله ممدوحی با بیان اینکه این جریان به خاطر حمایت از فتنه آبروی خود را برد، ‌ تصریح کرد: آنها می‌دانند که از این توطئه‌ها آبی گرم نمی‌شود اما برای اینکه اعلام کنند ما هم هستیم این اقدامات را انجام می‌دهند.  

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این مواضع اصلاح‌طلبان درباره فتنه دستوری است و آنها درباره فتنه همان چیزی را می‌گویند که غربی‌ها و صهیونسیت‌ها نیز ادعا می‌کنند.  

وی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان همچنان طرفدار فتنه بوده و بر پاشنه فتنه می‌چرخند، درباره عدم حضور دولتی‌ها در همایش اصلاح‌طلبان علی‌رغم دعوت از آنها تصریح کرد: اگر دولت وارد این همایش می‌شد آبروی خود را می‌برد لذا آنها با عدم حضور در همایش اصلاح‌طلبان آبروی خود را حفظ کردند.  

نظر شما