شناسهٔ خبر: 80263 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حمایت نمایندگان مجلس از برخود دستگاه‌ قضائی با برخی شبکه‌های اجتماعی

سلیمی43 عضو کمیسیون آموزش در پایان گفت: نمایندگان مجلس از اقدام دستگاه‌ قضائی برای مقابله بروز و اشاعه فساد در برخی شبکه‌های اجتماعی حمایت می‌کند.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال از بین بردن دل، قلب و ذهن پاک جوانان است، گفت: نباید اجازه دهیم برخی شبکه‌های اجتماعی زمینه فساد را در کشورمان فراهم کنند.

وی با انتقاد از برخی سیاست‌ها علیه محدودیت‌های فضای مجازی، گفت: برخی چون از شبکه‌های اجتماعی به عنوان رسانه استفاده می‌کنند از برخورد دستگاه‌های قضائی ابراز نگرانی می‌‌کنند در حالی قوه قضائیه باید با هرگونه رفتار غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی برخورد کند.

سلیمی گفت: فضای مجازی می‌تواند بستری مناسب برای کشور و جوانان باشد، اما این مهم مشروط به این است که سیاست‌های صحیح درباره شبکه‌های اجتماعی اعمال شود نه اینکه اجازه بدهیم این شبکه‌ها هر طور که می‌خواهند و با هر سیاستی که دارند، فعالیت کنند.

عضو کمیسیون آموزش در پایان گفت: نمایندگان مجلس از اقدام دستگاه‌ قضائی برای مقابله بروز و اشاعه فساد در برخی شبکه‌های اجتماعی حمایت می‌کند.

نظر شما