شناسهٔ خبر: 80093 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

طالب‌زاده «چندمتر مکعب عشق» را نقد می‌کند

نادر طالب زاده نشست «چندمتر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی با حضور عوامل این فیلم، نادر طالب‌زاده و سعید قطبی‌زاده کارشناسان سینمایی در فرهنگسرای انقلاب نمایش و بررسی می شود.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی در پنجاهمین و یکمین نشست خود فیلم سینمایی «چندم‌تر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی را نمایش داده و با حضور عوامل و منتقدان به بررسی آن می‌پردازد.

این نشست با حضور جمشید محمودی کارگردان فیلم، نوید محمودی تهیه کننده، نادر طالب‌زاده منتقد و سعید قطبی‌زاده، مجری و منتقد دوشنبه ۲۲ دی ساعت ۱۶: ۴۵ در سینما فلسطین برگزار می‌شود.

فیلم «چند متر مکعب عشق» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین کارگردانی در بخش «نگاه نو» شد. همچنین توانست در بخش‌های بهترین بازیگر زن، بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی صحنه و لباس نامزد دریافت سیمرغ بلورین شود.

«چندم‌تر مکعب عشق» روایت داستان عبدالسلام یک مهاجر افغان است که به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول کار و زندگی است. صابر کارگر ایرانی عاشق دختر او می‌شود اما عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی‌داند.

علاقمندان برای عضویت در باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی، دریافت بلیت و کسب اطلاعات بیشتر درباره این نشست می‌توانند با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرند. همچنین برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت تیوال به نشانی www. tiwall. com مراجعه کنید.

سینما فلسطین در میدان فلسطین، خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران شهید مظفر واقع شده است.

نظر شما