شناسهٔ خبر: 80063 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طبیب‌زاده در تذکری خواستار شد

ارائه توضیح وزیر کشور درباره علت ادامه روند ناامنی در سیستان

طبیب زاده 43 نماینده مردم تهران به وزیر کشور در مورد علت ادامه روند ناامنی در استان سیستان و به شهادت رسیدن معلمان و عدم اقدام جدی مسئولان برای دستگیری عوامل این جنایت تذکر داد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (۲۱ دی ماه ۹۳) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

علی‌ محمد احمدی نماینده مردم دهلران در تذکری به وزیر صنعت خواستار توضیح علت ناتوانی و تعلل در تعیین تکلیف واحدهای صنعتی در حال بهره‌برداری کشور شد.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر اقتصاد در مورد لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای کاهش هزینه سرسام‌آور تولید پول در بانک‌ها که نظام اقتصادی کشور را با مشکلات جدی مواجه کرده و به رئیس‌ جمهور در مورد برنامه‌ریزی لازم جهت صرفه‌جویی در بودجه و حذف هزینه‌های غیرضرور و رعایت صرفه و صلاح در معاملات و ارتقای بهره‌وری با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور تذکر داد.

حمیدرضا پشنگ‌ ریگی نماینده مردم خاش در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توضیح علت جذب غیرقانونی نیروهای ناظر و عدم رعایت عدالت اجتماعی و ایجاد نارضایتی در مردم شد.

زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران به وزیر کشور در مورد علت ادامه روند ناامنی در استان سیستان و به شهادت رسیدن معلمان و عدم اقدام جدی مسئولان برای دستگیری عوامل این جنایت تذکر داد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۵ ۱۱:۰۸ 0 0

    درود بر بانوی فرهیخته و آگاه خانم دکتر طیب زاده 
                                

نظر شما