شناسهٔ خبر: 79956 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سید حسن خمینی فعالیت انتخاباتی را آغاز کرد+عکس

سید حسن خمینی سيد حسن خميني فعاليت انتخاباتی خود را برای حضور در انتخابات خبرگان آغاز كرده است.

به گزارش  نماینده به نقل از «پارس»، سيد حسن خميني توليت آستان مقدس حضرت امام(ره) با مشورت برخي بزرگان و تصميم مشاورانش، بحث حضور موثر در انتخابات پنجم خبرگان رهبري را از چند ماه قبل به صورت چراغ خاموش و گاه آشكار آغاز كرده است.

با وجود برخي ابهامات در مورد حجت الاسلام سيد حسن خميني، وي با تشكيل يك گروه كاري در مورد انتخابات خبرگان فعاليت مي كند.

اين حضور وي صرفا محدود به نامزدي در انتخابات خبرگان نخواهد بود بلكه وي تلاش دارد در سراسر كشور و تعيين نامزدهاي انتخابات خبرگان نقش آفريني كند.

بر همين اساس وي سفرهاي گسترده اي به استانهاي مختلف كشور دارد كه بيشتر اين سفرها به رايزني با بزرگان استانها و شهرستانهاي سراسر كشور اختصاص داشته است. البته در برخي سفرها، ديدارهاي مردمي نيز پيش بيني شده كه با برنامه ريزي استقبال خياباني انجام مي شود.

در عين حال براي تبليغ وي از ظرفيت دانشگاه آزاد اسلامي نيز بهره برده مي شود به طوري كه به طور مشخص در سطح استان  تهران نيز در مراسمات مختلف اين دانشگاه از عكسها و كليپهاي وي به بهانه عضويت در هيات امناي دانشگاه، استفاده لازم مي شود.

اتاق فکری که برای سید حسن خمینی در حال فعالیت است این روزها تصمیم به دیده شدن سید حسن گرفته است و برنامه هایی را برای او طرح ریزی می کند که علاوه بردیده شدن بر افکار عمومی نیز تاثیر گذار باشد. حضور در منازل خانواده شهدا و جانبازان و افزایش شهریه طلاب و ... از جمله این برنامه هاست.  

ديدن اماكن تاريخي ياسوج

hasanyasooj

hasanyasooj2

دیدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد وامام جمعه یاسوج

    hasanyasooj1
در جلسه تاسیس پژوهشکده بنیانگذار انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی

sysatgozariemam

در نشست هفتگی شرح مثنوی مولانا در محل کتابخانه ملی

ketabkhanemelihasan

در جمع پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس

pishkesvatperspolic

در منازل شهیدان استان خوزستان

khanevadeshahid

در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

jazayeri

چاپ پوستر در استقبال مردم رفسنجان

poosteranarkerman

چندي پيش رسانه ها نوشتند: موسسه تنظیم و نشر آثار امام یکی از مجموعه‌‌هایی است که رقم‌های بودجه قابل توجهی را در اختیار دارد و با بودجه‌ای بیش از ۵۳ میلیارد تومان، رقم‌های قابل توجهی را در قالب ردیف‌های مشخصی به خود اختصاص داده که بعید است با کاهش چندانی در رقم نهایی مواجه شود. این بودجه در دو بخش کلی تفکیک شده که رقم ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مستقیما برای موسسه تنظیم و نشر آثار امام لحاظ شده و بیش از ۵ میلیارد تومان نیز برای پژوهشکده امام(ره) در نظر گرفته شده که زیرمجموعه موسسه تنظیم و نشر فعالیت دارد و البته محل هزینه‌کرد این ارقام مشخص شده است.

اصلی‌ترین ردیف بودجه در بودجه موسسه تنظیم و نشر امام، ‌ رقمی معادل ۲۰ میلیارد تومان است که تحت عنوان «برنامه احداث، تامین، نگهداری و اداره اماکن و فضاهای فرهنگی» در نظر گرفته شده و در کنار این رقم، بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای «برنامه‌ریزی‌ و ساماندهی اجرای مراسم ملی و مذهبی در کشور» ‌در این ردیف بودجه لحاظ شده و همچنین ردیفی تحت عنوان «برنامه حمایت و هدایت فعالیت‌های فرهنگی - دینی» با رقمی ۱۰ میلیاردی و ردیفی تحت عنوان «برنامه ساختمان‌ها و تجهیزات» با رقمی ۲.۴ میلیارد تومانی و البته ردیف چهار میلیاردی برای «برنامه توسعه نشر و ترویج کتاب‌خوانی» در نظر گرفته شده که با افزودن به بودجه ۵.۴ میلیاردی پژوهشکده امام خمینی، رقم کل بودجه موسسه شکل گرفته است.

  «برنامه حمایت و هدایت فعالیت‌های فرهنگی - دینی» با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومانی است؛ ‌ جایی که برای «حمایت از سایت پرتال امام خمینی»، رقمی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده که با توجه به تولید محتوای اندک این پرتال، جالب توجه است. هرچند اگر در این ردیف ۲ سایت نوشته شده که شاید بودجه سایت «جماران» در نظر گرفته شده باشد که در این صورت اگر به صراحت هر دو سایت مطرح می‌شد، به لحاظ بودجه‌نویسی بهتر بود.

نظر شما