شناسهٔ خبر: 79951 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قیمت پایه استقلال و پرسپولیس تعیین شد

استقلال-پرسپولیس قیمت پایه برای هر یک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ۲۹۰ میلیارد تومان به همراه یک مجموعه ورزشی تعیین شد.

به گزارش نماینده به نقل از  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، وزرای اقتصاد، ورزش و جوانان و دادگستری امروز در جلسه شورای قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قیمت پایه واگذاری دو باشگاه و شرایط مزایده را تصویب کردند.

بنا بر این گزارش، قیمت پایه برای هر یک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ۲۹۰ میلیارد تومان به همراه یک مجموعه ورزشی تعیین شده است. نحوه پرداخت هم به صورت چهل درصد نقد، ۶۰ درصد به صورت اقساط در طول دو سال خواهد بود.

در جلسه امروز گودرزی با طیب‌نیا وزیر اقتصاد و پور محمدی، وزیر دادگستری همچنین مصوب شد بیست درصد از سهام این دو باشگاه توسط خریدار به یکصد نفر از پیشکسوتان و هواداران دو تیم با تایید وزارت ورزش و جوانان اختصاص پیدا کند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش اعلام کرد هیات واگذاری تا ده روز آینده در خصوص زمان و چگونگی مزایده و همچنین امکان واگذاری در فرابورس را برای هر کدام از این باشگاهها اعلام خواهد کرد.

بنا بر اعلام این مرکز، اهلیت خریداران استقلال و پرسپولیس خارج از حیطه اختیارات وزارت ورزش و جوانان بوده ولی هیات مدیره دو باشگاه بعد از واگذاری باید به تایید وزارت ورزش و جوانان برسد.

 

نظر شما