شناسهٔ خبر: 79771 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سردار احمدی مقدم:

داعش از مرزهای ایران ،بسیار دور است

احمدی مقدم 4 فرمانده نیروی انتظامی گفت: تحولات عراق بگونه‌ای است که تروریست‌های داعشی از مرزهای ما تا حدود زیادی دور هستند.

به گزارش نماینده به نقل از واحد مرکزی خبر، سردار احمدی‌مقدم، در مراسم افتتاح بیمارستان الغدیر تبریز، گفت: نیروهای مسلح و مردمی عراق بسیاری مناطق را پاکسازی کردند و اکنون تروریست ها مسافت بسیاری با ایران دارند. 

وی افزود: تروریست‌ها ی داعش، تلاش دارند در کشور ما عملیات داشته باشند که با دقت و مراقبت نیروهای امنیتی تا به حال موفق نشده اند و در مقطع کنونی، امنیت کشور در منطقه مثال‌زدنی است و جمهوری اسلامی ایران پشتیبان و نقطه اتکاء کشورهای منطقه به شمار می‌رود. 

ساخت بیمارستان تخصصی نیروی انتظامی

سردار سرتیپ احمدی مقدم همچنین دراین مراسم، گفت : نیروی انتظامی برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به پرسنل خود، بیمارستان های تخصصی در مناطق مختلف کشور احداث می کند. 

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه این نیرو کار اقتصادی انجام نمی دهد گفت: در مراکز درمانی ناجا هیچ هزینه ای از کارکنان و خانواده آنان دریافت نمی شود. 

وی بااشاره به اینکه سال گذشته هزار و سیصد کادر نیروی انتظامی جان خود را از دست دادند افزود: طبق آمار به علت حساسیت شغلی و فشارهای ناشی از آن میانگین عمر در پرسنل نیروی انتظامی سی وپنج سال است که با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد. ‌

نظر شما