شناسهٔ خبر: 79652 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

عدول از قانون در عملکرد"پدیده"، "پردیسان" و "تبرک" قطعی است

مسئولان مشهد به توصیه‌های نمایندگان درباره "پدیده" بی‌توجهی کردند

پژمانفر نماینده مردم مشهد با بیان اینکه دستگاه قضائی باید به صورت دقیق و قاطع به پرونده "پدیده" و شرکت‌های مرتبط با آن ورود کند، گفت: آنچه می‌توانم بگویم این است که قطعاً شرکت‌های چون "پدیده" خارج از اصول و قانون عمل کرده‌اند.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مباحث مطرح درباره تخلفات شرکت‌های "پدیده"، "پردیسان" و "تبرک"، گفت: نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی از ابتدا پیگیر این موضوع بوده و بررسی دقیق آنرا از دستگاه قضائی مطالبه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی از توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: اصولگرایان، مبارزه با مفاسد اقتصادی را از اصول اولیه انقلاب می‌دانند و در این راستا به هیچ عنوان کوتاهی نکرده و نمی‌کنند.

پژمان‌فر با بیان اینکه دستگاه قضائی باید به صورت دقیق و قاطع به پرونده "پدیده" و شرکت‌های مرتبط با آن ورود کند، گفت: آنچه می‌توانم بگویم که است که قطعاً شرکت‌های چون "پدیده" خارج از اصول و قانون عمل کرده‌اند.

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه نمایندگان مجلس نسبت به بروز تخلف و فساد در شرکت‌های شرکت‌های "پدیده"، "پردیسان" و "تبرک" به مسئولان استان خراسان رضوی، من جمله استاندار و دیگر مسئولان ارشد هشدار لازم را داده بودند، تاکید کرد: قطعاً بعد از نهایی شدن بررسی پرونده این شرکت‌ها در کمیسیون اصل۹۰ مجلس، نتایج آنرا به اطلاع مردم خواهیم رساند.

نظر شما