شناسهٔ خبر: 78990 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وزش باد در شهرهای صنعتی طی دوروز آینده/ بارش پراکنده در شمال و غرب

بارش باران/2 مدیر کل پبش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که برای شهرهای صنعتی وزش باد در آخر هفته پیش بینی‌ می‌شود، گفت: در این مدت در برخی مناطق کشور بارش پراکنده باران رخ می دهد.

به گزارش نماینده، احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه های هواشناسی روز چهارشنبه برای غالب مناطق کشور جو آرام پیش بینی می شود.

به گفته وی،   از اواخر وقت امروز در سواحل دریای خزر، بارش پراکنده رخ می دهد همچنین فردا نیز برای برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز افزایش ابر، بارش خفیف و پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود و این شرایط روز جمعه برای سواحل غربی خزر و برخی مناطق شمال غرب همچنان ادامه دارد.

وظیفه اظهار داشت: روز جمعه برای برخی مناطق استان‌های تهران، البرز، مرکزی، قم، سمنان و شمال اصفهان وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان پایتخت  کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.   در این روز کمینه و بیشینه دما با یک درجه افزایش سبت به امروز به ۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

نظر شما