شناسهٔ خبر: 78760 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

صدور مجوز خروج برای جاعلان ورزشکار تضییع حقوق مردم است

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در حاشیه بازدید از سایت نماینده یک عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس گفت: صدور مجوز خروج از کشور برای جاعلان به ظاهر ورزشکار کاری از نوع تضییع حقوق مردم است.

به گزارش نماینده به نقل از (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس، خطاب به وزیر ورزش گفت که اهمیت دادن به ورزش به معنای پول دادن به چندین تیم خاص فوتبالی نیست.

وی اظهار کرد: در این‌که ستاد کل نیروهای مسلح تسهیلاتی برای حضور ورزشکاران مشمول برای خروج از کشورفراهم کرد، حرفی نیست اما صدور مجوز برای جاعلان به ظاهر ورزشکار کاری از نوع تضییع حقوق مردم است.

وی خطاب به وزیر ورزش و امور جوانان گفت: آقای گودرزی اهمیت داده به ورزش فقط دادن پول به چند تیم خاص فوتبالی نیست، بهتر است از اتاق خود بیرون بیایید و با حضور در بین جوانان ورزشکار نقطه نظرات آنها را بشنوید. در حوزه انتخابیه بنده جوانان با کمترین اعتبار ورزش می‌کنند و کمترین امکانات در اختیار هیأت‌های ورزش است.

این عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس همچنین با قدردانی از صداوسیما به دلیل شفاف‌سازی در خصوص فتنه ۸۸ و خلق حماسه ۹ دی گفت: از صداوسیما به دلیل مصاحبه با سیاسیون و بیان مواضعشان به صراحت در مورد فتنه قدردانی می‌کنم.

حاجی دلیگانی در عین حال گفت: جای اظهارنظر تعدادی از سیاسیون در این مورد خالی است. ملت ولایی این موارد را در ذهن خود ثبت و ضبط می‌کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در ادامه در تذکری به وزیربهداشت گفت که علیرغم ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در خصوص افزایش جمعیت هنوز در زیرمجموعه‌های شما وحدت رویه برای تشویق به این مهم وجود ندارد.

نظر شما