شناسهٔ خبر: 78311 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

شهادت فرمانده قسام در حمله هوایی اسراییل+تصاویر

در پی حمله هوایی صهیونیست‌ها به شرق خانیونس یکی از فرماندهان عملیاتی قسام به شهادت رسید.

به گزارش نماینده، بر اثر بمباران یک پایگاه گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در شرق شهرک قراره در شرق خان یونس، یک فرمانده عملیاتی قسام به شهادت رسید.

در جریان همین درگیری‌ها ۲ نظامی ارتش صهیونیستی نیز به ضرب گلوله تک تیراندازان مقاومت فلسطین زخمی شدند.

شاهدان عینی گزارش دادند گروهی از مبارزان مقاومت فلسطین و به ویژه مبارزان گردان‌های قسام در حال مقابله با پیشروی نظامیان ارتش صهیونیستی و عناصر یگان‌های مهندسی رزمی در منطقه بین «قبه ۱» و «قبه ۲» را داشتند که در اثر بمباران ارتش صهیونیستی یک فرمانده عملیاتی قسام به نام «تیسیر سمیری» به شهادت رسید و دو نظامی صهیونیستی نیز به ضرب گلوله تک تیراندازان مقاومت فلسطین به شدت زخمی شدند.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای در پی شهادت یکی از رزمندگان خود در درگیری با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تیسیر السمیری رزمنده‌ای که امروز در حمله هوایی اسرائیل به شرق خان یونس به شهادت رسید، ‌‌ همان شکوهی را مژده می‌دهد که رزمندگان قهرمان القسام در مسیر آن گام گذاشته و دلیلی برای استراحت نمی‌بینند و سکوت آنان چیزی جز مقدمه جهاد نیست تا دوست و دشمن ثمره آن را در میدان‌های نبرد نظاره گر باشند.

اکنون پس از پشت سرگذاشتن مرحله آموزش و سپس ساخت و حفاری تونل‌ها، عزت و شرافت زیبنده محافظان مرزهای میهن است و حلقه‌های این زنجیره جهادی یکدیگر را مستحکم می‌کنند و جوانان با ایمان ما که جان عزیز خود را در راه خدا نثار می‌کنند و با وجود محاصره و فشار و سهل انگاری و کوتاهی غریبه و آشنا، دل صخره را می‌شکافند روزی قیامت برپا خواهد شد واین وعده راستین است.
روزی فرا خواهد رسید که رزمندگان ما به خواست خداوند دشمان صهیونیست را رو سیاه خواهند کرد و آنان را با خاری و حقارت از سرزمین معراج بیرون خواهند راند.

امروز یکی از رزمندگان قهرمان گردان‌های قسام در مسیر جهاد و مقاوت و میدان شرافت و عزت گام نهاد: رزمنده شهید تیسیر یوسف مسلم السمیری (۳۴ ساله). وی در پی حمله هوایی صهیونیست‌ها به شرق خانیونس به دیدار پروردگار خود شتافت. در حالی دنیای ما را ترک کرد بدون اینکه سرتسلم فرود آورد. جان خود را در راه جهاد فدا کرد و ما او را شهید دانسته و خداوند برای او کافی است.

از خدواند متعال مسئلت داریم او را در بهشت برین جای داده و جهاد او را جهادی خالصانه قرار دهد و به خانواده و دوستانش صبر عطا کند.

اشغالگر صهیونیستی مسئول کامل تنش اوضاع و تمام نتایج حاصل از آن هستند.  خون شهیدان ما چراغ راه آزادی فلسطین و آتشی است که اشغالگران را می‌سوزاند تا به اذن خداوند در سرزمین ما نابود شوند.  همانا نتیجه جهاد یا پیروزی است یا شهادت.

نظر شما