شناسهٔ خبر: 78122 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

طاهری، گزینه جدید برای مدیرعاملی پرسپولیس

پرسپولیس43 در پي ادامه بازداشت حميدرضا سياسي، طاهري عضو هيات مديره پرسپوليس به سمت مديرعاملي اين باشگاه انتخاب خواهد شد.

به گزارش نماینده، در حالی که حمیدرضا سیاسی بیشتر از سه هفته در بند مانده و مشکل او نیز فعلا حل نشده است، مسوولان وزارت ورزش به این نتیجه ای رسیده اند که طاهری را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کنند.

این در حالی است که از محمدحسین نژادفلاح رئیس اداره کل تربیت بدنی استان و نماینده سابق مجلس هم به عنوان دیگر گزینه این پست نام برده می‌شود. علی طاهری در فوتبال ایران نام آشنایی نیست و پیدا کردن سوابق فوتبالی برای او منجر به خبرهایی درباره انتخابش به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌ شود. طاهری نایب رئیس هیات مدیره باشگاه است و در پایان جلسه امروز هیات مدیره رسما این نقش تازه را برعهده خواهد گرفت. او در ابتدای فصل به همراه مونسان، خواجه‌وند، سلیمی و سیاسی به عنوان اعضای غیرورزشی هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شدند.

طاهری مشاور اقتصاد وزارت ورزش جوانان و مدیریت صندوق حمایت از پیشکسوتان را در رزومه کاری خود دارد. با توجه به وضع آشفته باشگاه پرسپولیس مشخص نیست دقیقا این اتفاق رخ می‌ دهد یا نه؛ اما طبعا خروجی امروز جلسه هیات مدیره باید انتخاب مدیرعامل باشد. وزارت ورزش ساعتی پیش اعلام کرده امروز اخبار خوبی از پرسپولیس خواهید شنید. اخباری که امیدواریم از جنس خبرهای خوب قبلی نباشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما