شناسهٔ خبر: 78101 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

طباطبایی:

دولت به نیازهای معیشتی مردم توجه کند

سید مهدی طباطبایی عضو جامعه روحانیت مبارز: به دولت می گویم نگذارید گرانی مردم را آزرده کند و به نیازهای معیشتی مردم توجه کنید.

به گزارش نماینده به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی عضو جامعه روحانیت مبارز که در نهمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت خطاب به دولت تدبیر و امید اظهار داشت:به دولت می گویم نگذارید گرانی مردم را آزرده کند و به نیازهای معیشتی مردم توجه کنید.

وی افزود: هر چند بسیاری از عقلا و اقتصاددانان معتقدند دولت میراث دار برخی تصمیمات اشتباه دولت قبل بوده اما امروز زمام امور در دست دولت است و مردم از گرانی خسته شده اند و باید برای معیشت مردم فکری کند.

طباطبایی همچنین با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی از ابتدا تا کنون بر مبانی اصولی حرکت کرده اظهار داشت: اعضای حزب موتلفه اسلامی، هم آنهایی که از دنیا رفتند و هم انهایی که هستند همه دین دار و پایدار در خط ولایت و پشت سر رهبری بوده و هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: مرحوم آیت الله مهدوی کنی در جلسه ای می گفت موتلفه ای ها تنها نیروهای قوی هستند که از ابتدا دنبال دین و انقلاب و همواره نگهبان امام (ره) بودند.

وی افزود: برزگان موتلفه اسلامی باید بیشتر به جوانان میدان دهند و جوانان خوبی نیز در این حزب هستند زیرا نباید چنین نهادی ضربه ببیند.

طباطبایی تاکید کرد: برخی ها از انقلاب خبر ندارند و اصالت انقلاب را نمی شناسند. حفظ اصالت انقلاب بسیار مهم است و نباید بگذاریم تاریخ انقلاب از بین برود.

نظر شما