شناسهٔ خبر: 77874 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سید حسن خمینی درگذشت آیت الله غیوری را تسلیت گفت

حسن خمینی تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره) درگذشت آیت الله غیوری از یاران امام راحل در نهضت اسلامی و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را تسلیت گفت.

به گزارش نماینده به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با صدور پیامی درگذشت آیت الله غیوری از یاران امام راحل در نهضت اسلامی و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را تسلیت گفت.

وی در پیام خود آورده است: درگذشت عالم جلیل القدر مرحوم آیت الله سید علی غیوری موجب تأثر دوستداران و علاقمندان ایشان شد.

سید حسن خمینی افزوده است: آن مرحوم که از یاران امام خمینی (ره) در روزهای سخت و طاقت فرسای پیش از پیروزی انقلاب بود، همواره از زمره همراهان امام باقی ماند و در سنگر خدمت رسانی به محرومان تلاش های وافری داشت.

تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره) در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت ایشان به خانواده محترم آن مرحوم از خدای سبحان برای ایشان علو درجات مسئلت دارم.

همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز با صدور پیامی درگذشت آیت الله غیوری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته آیت الله سیدعلی غیوری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و یار دیرین انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری، موجب تاثر و اندوه فروان شد.

اینجانب درگذشت این روحانی مجاهد را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده مکرم ایشان و همه دوستداران و علاقه مندان تسلیت عرض کرده ه و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان گرامی اجر و شکیبایی مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما