شناسهٔ خبر: 77835 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

"چاقی" فیلمی است که باید دیده شود

چاقی431 بازیگر فیلم سینمایی "چاقی" گفت: امیدوارم شاهد اتفاقات خوب و مثبتی در سی و سومین دوره‌ی جشنواره فیلم فجر باشیم.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، "مهسا کرامتی" بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فیلم "چاقی" گفت: "چاقی" فیلمی است که باید دیده شود و درحال حاضر نمی‌توانم در مور نقش خودم در این فیلم صحبتی کنم و امیدوارم رونمایی از فیلم "چاقی" در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر بتواند نظر همگان را به خود جلب کند.
وی در ادامه افزود: "چاقی" سومین حضور من در جشنواره‌ فیلم فجر است و این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم.

بازیگر فیلم "چاقی" با اشاره به تعداد زیاد فیلم اولی‌ها در سی و سومین دوره جشنواره‌ی فجر اظهار داشت: امیدوارم در این دوره از جشنواره اتفاقات خوب و مثبتی برای اهالی سینما رخ دهد.
وی ادامه داد: در حال حاضر نمی‌توان نظری در مورد فیلم‌ها و برگزیده‌های جشنواره داد، بلکه باید فیلم‌ها را دید و با بررسی دقیق به موشکافی درباره آن‌ها پرداخت. من فکر می‌کنم جشنواره‌ی خوبی را پیش رو داشته باشیم.
کرامتی در پایان خاطرنشان کرد: "چاقی" به عنوان فیلم اول راما قویدل در مسند کارگردانی، تجربه‌ی بسیار خوبی بود و امیدوارم منتقدان و مخاطبان از این فیلم خوششان بیاید.

گفتنی است؛ فیلم "چاقی" به تهیه کنندگی مشترک "علیرضا جلالی" و "حمید آخوندی" و با بازی "حمید فرخ نژاد"،‌ "مهسا کرامتی"، "علی مصفا" و "لادن مستوفی" با مضمون "انتخاب بین عشق و وجدان" برای شرکت در سی و سومین دوره جشنواره فجر تهیه شده است.
فیلمبرداری این فیلم ۱۴ آذر ماه به پایان رسید و یک نسخه از فیلم در این هفته به دبیر خانه‌ی سی و سومین جشنواره فجر ارسال شد.

نظر شما