شناسهٔ خبر: 77710 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حدادعادل:

وزیر علوم سریع‌تر درباره ریاست دانشگاه تهران به جمع‌بندی برسد/ شورای انقلاب فرهنگی فردی را پیشنهاد نمی کند

حدادعادل/2 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن توصیه‌ای به وزیر علوم، گفت: آقای فرهادی هر چه زودتر به یک جمع‌بندی درباره ریاست دانشگاه تهران برسد تا این دانشگاه نیز دارای رئیس دائمی شود.

به گزارش  نماینده غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت ریاست دانشگاه تهران و تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص، گفت: این سوال را باید از وزیر علوم و دکتر فرهادی بپرسید، چون کار دست وزارت علوم است.

وی افزود: وزارت علوم برای ریاست دانشگاه تهران یا شخص دکتر نیلی احمدآبادی را به شورا معرفی کند و یا اگر تصمیم دیگری در این زمینه دارد، اتخاذ کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تصمیم شورا در این زمینه گفت: شورا فردی را پیشنهاد نمی‌کند و تنها درباره گزینه‌های ریاست دانشگاه‌ها رای می‌دهد و یا رای نمی‌دهد، زیرا در مقامی نیست که افرادی را پیشنهاد دهد. وزارت علوم است که باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

حدادعادل ضمن توصیه‌ای به وزیر علوم، گفت: آقای فرهادی هر چه زودتر به یک جمع‌بندی درباره ریاست دانشگاه تهران برسد تا این دانشگاه نیز دارای رئیس دائمی شود.

نظر شما