شناسهٔ خبر: 77692 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

باهنر:

برخی می‌خواهند بر فتنه ۸۸ صلوات بفرستیم و فراموش کنیم

باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری: برخی ساده‌انگارانه می‌گویند فتنه تمام شد و حالا یک کسی غلطی مرتکب شده و حالا دست و دهان خود را بشوییم و بر گذشته صلوات بفرستیم در حالی که اصلا نباید این اتفاق رخ دهد.

به گزارش نماینده محمد رضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با فارس، درباره اینکه چرا برخی به دنبال نادیده گرفتن و تاکید بر فراموشی فتنه ۸۸ هستند؟، گفت: برخی ساده‌انگارانه می‌گویند فتنه تمام شد و حالا یک کسی غلطی مرتکب شده و حالا دست و دهان خود را بشوییم و بر گذشته صلوات بفرستیم در حالی که اصلا نباید این اتفاق رخ دهد، حتما حادثه فتنه و ۹ دی باید مرتب تکرار، بازگو، بحث و تحلیل شود تا در آینده دچار این هزینه نشویم.

وی با بیان اینکه غفلتی که در گذشته اتفاق افتاد و به آن توجه نشد حادثه سال ۷۸ بود، اظهارداشت: البته در آن سال اتفاق ضعیف‌تری از سال ۸۸ به وجود آمد که مسئله جمع شد و برخی فکر کردند همه چیز تمام شده است و آن را فراموش کردند تا اینکه ۸۸ آن قضایا تکرار شد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: برخی نقد می‌کنند چرا دائم نقد فتنه را می‌کنید؛ در حالی که برخی معتقدند که نباید در این قضیه افراط صورت گیرد چراکه روزهای اول برخی می خواستند آرای ۴۰ میلیونی کشور را تقسیم بر ۲ کنند و بگویند ۲۵ میلیون خوب و ۱۳ میلیون دیگر بد هستند.

باهنر ادامه داد: در حالی که رهبر معظم انقلاب هیچ زمانی این تقسیم‌بندی را انجام ندادند و ایشان همواره تاکید داشتند که ۴۰ میلیون از مردم در انتخابات شرکت کردند که همه آنها طرفدار نظام هستند لذا ما معتقدیم فتنه‌گران تعداد معدودی بودند اما برخی نیز می‌خواستند ذره‌بین بردارند و ببینند چه کسی به کدام کاندیدا رای داده است.

وی با بیان این مطلب "داستان بعد از انتخابات آغاز شد"، گفت: در زمان انتخابات هر کس می‌توانست به ستاد هر نامزدی برود و فعالیت کند و هیچ اشکالی هم وجود نداشت اما داستان از بعد از انتخابات آغاز شد که می‌خواستند شکست انتخاباتی و دموکراتیک خود را با «یَسل» کشی و اردوکشی در خیابان‌ها جبران کنند که از آن زمان حادثه تغییر کرد.

رئیس جبهه پیروان تاکید کرد: من فکر می‌کنم ۹ دی را به همین دلیل باید زنده نگاه داشت و در آن یادآوری اشتباهات، خیانت‌ها و زیاده‌خواهی‌های عده‌ای مرتب تکرار شود تا نظام و آینده آن بیمه شود.

 

 

نظر شما