شناسهٔ خبر: 77626 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

زاکانی:

امروز دیگر دهه ۷۰ نیست که رسانه‌های اجاره‌ای عرض اندام کنند

زاکانی نماینده مردن تهران با بیان اینکه امروز امروز وضع رسانه‌ای جریان انقلابی بسیار متفاوت از گذشته است، گفت: امروز دیگر دهه ۷۰ نیست که رسانه‌های اجاره‌ای عرض اندام کنند.

به گزارش  نماینده به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی ظهر امروز در جمع اعضای شورای عالی بسیج رسانه خراسان جنوبی، اظهار داشت: در کشور دو گروه رسانه‌ای فعال است که یک گروه از آن‌ها به باورهای امام و انقلاب اعتقادی نداشته و دلبستگی به مقام معظم رهبری را‌‌ رها کرده‌اند. گروهی نیز به اعتقادات و ارزش‌های نظام و انقلاب پایبند بوده و به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل می‌کنند.

وی افزود: در گروه اول عده‌ای عدم دلبستگی خود را به انقلاب، امام و رهبری به صراحت اعلام می‌کنند و گروه دیگر نیز اعتقادی به امام ندارند اما اعلام هم نمی‌کنند و می‌خواهند نان انقلاب را به نام امام بخورند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ‌با بیان اینکه هر گروه یک طیف با سلایق مختلف است، تصریح کرد: گروهی که باورهای امام را باور ندارد خود آن‌ها دو بخشند کسانی که عدم باورمندی خود را اظهار می‌‌دارند و کسانی که گسست بین آن‌ها است اما اعلام نمی‌کنند یعنی نان اسم حضرت امام(ره) را می‌خورند اما پای آرمان‌های ایشان نمی‌ایستند و به آن اعتقاد ندارند.

وی با بیان اینکه امروزه نقش رسانه یک نقش ویژه است، ادامه داد: رسانه می‌تواند به دقت و به طور جدی این جریانات را طوری از هم تفکیک دهد که در نگاه مردم نیز جاری باشد.

زاکانی با بیان اینکه امروز امروز وضع رسانه‌ای جریان انقلابی بسیار متفاوت از گذشته است، گفت: امروز دیگر دهه ۷۰ نیست که رسانه‌های اجاره‌ای عرض اندام کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیوستگی که توسط بسیج رسانه‌ ایجاده شده باید امکانی ایجاد کند که هم اهل رسانه خودشان را بالا بکشند و هم منشا اثری برای جامعه باشند. باید رسانه در مورد نحوه انتقال پیام درست به جامعه تلاش کند و آن را در دستور کار خود قرار است و همچنین بتوانیم در این مسیر همه دست به دست هم داده و منشا اثر باشیم.

نظر شما