شناسهٔ خبر: 77558 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

عراقچی:

فضای مذاکرات بسیار خوب است/ در اینکه به راه حل برسیم هنوز فاصله وجود دارد

عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای با اشاره به اینکه در موقعیتی نیستیم که مذاکرات را قضاوت کنیم گفت: فضای جلسات فضای بسیار خوبی است اما در اینکه به راه حل برسیم هنوز فاصله وجود دارد.

به گزارش نماینده سید عباس عراقچی در گفتگو با واحد مرکزی خبر، گفت:: تقربیا درباره همه مسائلی که مطرح است بخصوص بحث تحریم ها بحث های مفصلی هم در سطح معاونان و هم در سطح کارشناسی صورت گرفت.

وی افزود: عصر سه شنبه گفتگوهای دوجانبه با بقیه کشورهای ۵+۱ ادامه میابد و چهارشنبه جلسه ای با همه اعضای گروه ۵+۱ خواهیم داشت.

عراقچی گفت: به دلیل انکه بحث ها خیلی جزیی و خیلی ریز شده است در برخی از موارد راه حل هایی وجود دارد و در بعضی از مراحل هنوز باید بیشتر تلاش و بحث شود.

وی با اشاره به اینکه در موقعیتی نیستیم که مذاکرات را قضاوت کنیم گفت: فضای جلسات فضای بسیار خوبی است اما در اینکه به راه حل برسیم هنوز فاصله وجود دارد.

وی در پاسخ این سوال که ایا بار دیگر گفتگوهای دوجانبه ایران با مقامات امریکایی در ژنو برگزار خواهد شد گفت: صبح سه شنبه این گفتگوها دوباره شروع می شود.

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه ایران و وندی شرمن قائم مقام موقت و معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا گفتگوهای هسته ای خود را از عصر دوشنبه در شهر ژنو آغاز کردند.

نظر شما