شناسهٔ خبر: 77436 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتقادات زیادی به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد وارد است

کراپ‌شده - سلیمی 4 عضو فراکسیون روحانیت مجلس انتقادات زیادی را متوجه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد دانست و گفت که رویه این معاونت تغییر کند.

به گزارش نماینده به نقل از حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نحوه عملکرد معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از ابتدای دولت یازدهم تاکنون گفت: با توجه به عملکرد برخی از نشریات، باید برخورد جدی‌تری از سوی معاونت مطبوعات با آنها صورت می‌گرفت اما ما شاهد عدم برخورد لازم با برخی نشریات ساختارشکن بودیم.

وی افزود:‌ این موضوع طی ۱۶ ماه گذشته مشاهده شد که افراد مسئله‌دار به وفور در جراید مطالبی را می‌نوشتند که از نظر مبانی اعتقادی دارای اشکال بود که متأسفانه برخورد لازم با آنها صورت نگرفت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: معاونت مطبوعاتی باید در مواردی که تخلف رخ می‌دهد به موقع ورود پیدا کرده و تذکر دهد و فرصت‌طلبان اجازه هیچ‌گونه ساختارشکنی را ندهند.

سلیمی خاطرنشان کرد: باید با سیاه‌نمایی‌هایی که توسط برخی افراد و جراید شاهد آن هستیم برخورد لازم از سوی معاونت مطبوعاتی صورت گیرد و جلوی انتقادات ناصحیح گرفته شود.

وی افزود: ما شاهد اعطای مجوز از سوی معاونت مطبوعاتی به برخی نشریات مسئله‌دار هستیم که به هیچ عنوان پایش لازم در مورد آنها انجام نمی‌شود؛ رشد و نمو قارچ‌گونه برخی نشریاتی که پیش از این توقیف شده‌اند از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد قرار گیرد و انتظار این است که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به گونه‌ای عمل کند که فضای فکری کشور فضای آرامی باشد.

نظر شما